در خراسان شمالی برگزار شد؛

نخستین دوره آموزشی امامان محله با مدل گعده محوری

نخستین دوره آموزشی امامان محله با مدل گعده محوری
مجتبی عظیمی
0
۰۲ تیر ۱۴۰۰

مسئول مرکز توانمندسازی بنیاد هدایت از برگزاری نخستین دوره آموزشی گعده محور برای ۴۰ نفر از امامان محله استان خراسان شمالی خبر داد.

حجت الاسلام حسن بابا نژاد مسئول مرکز توانمندسازی بنیاد هدایت در گفت و گو با روابط عمومی بنیاد هدایت، ارتقاء توانایی های امامان محله را امری ضروری خواند و گفت: به همین منظور یک برنامه آموزشی برای امامان محله بنیاد علوی در نظر گرفته ایم؛ در این دوره به سراغ امامان محله بنیاد علوی خراسان شمالی می رویم.
مسئول مرکز توانمندسازی بنیاد هدایت تأکید کرد: این دوره آموزشی طبق آنچه در بنیاد هدایت بررسی شده و به تصویب رسید مبتنی بر الگوی گعده برگزار می شود؛ بر این اساس بنا شد تا پایه رشد و ارتقاء امام در عرصه های مختلف برمبنای گعده اتفاق بیفتد.
وی افزود: منظور از مدل گعده دورهم نشستن های صمیمانه ای است که همه افراد خود را در یک سطح ببینند؛ همگی مسائل خود را به صورت جمعی بشناسند و دسته جمعی برای حل آن اقدام کنند؛ چه این مسئله، مشکل شخصی امام باشد چه مشکل محله یا شهر او باشد.
حجت الاسلام بابا نژاد خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم با این دورهمی ها به همفکری و همزبانی برسیم و به راه حل مناسبی برای رفع مشکلات دست یابیم؛ همه این مسائل در ساختاری به نام گعده شکل می گیرد.
لازم به ذکر است، نخستین دوره از این شیوه آموزشی امروز دوم تیرماه در خراسان شمالی با حضور ۴۰ نفر از امامان محله این استان برگزار شد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!