راهیار بنیاد هدایت در استان خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری سلسله نشست‌های آموزشی گعده محور برای امامان محله خراسان رضوی

برگزاری سلسله نشست‌های آموزشی گعده محور برای امامان محله خراسان رضوی
مجتبی عظیمی
0
۰۵ تیر ۱۴۰۰

حجت الاسلام رحمتی باغکی گفت: به منظور توانمند سازی امامان محله استان خراسان رضوی نخستین دوره از سلسله نشست‌های آموزشی مبتنی بر الگوی گعده در شهرستان های خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام حسینعلی رحمتی باغکی راهیار بنیاد هدایت در استان خراسان رضوی اهمیت مسئله آموزش را یادآور شد و گفت: به منظور توانمندسازی امامان محله استان خراسان رضوی تعداد ۶ نشست آموزشی در این استان از اول تا سوم تیرماه و با حضور حضرت حجت الاسلام محلاتی معاون محترم راهبری بنیاد هدایت برگزار شد.
راهیار بنیاد هدایت در استان خراسان رضوی افزود: این ۶ نشست ویژه شهرستان های استان بود و در مجموع بیش از ۱۳۵ نفر از امامان در آن ها شرکت کردند؛ این نشست ها به صورت گفتمانی و با مدل الگوی گعده برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: محوریت جدی این گعده ها بیان تجربیات امامان بود؛ ۴۰ نفر از امامان تجربیات خود را در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اشتغالزایی و دیگر عرصه‌ها ارائه کردند.
حجت الاسلام رحمتی باغکی گفت: نکته قابل توجه در این جلسات استقبال بسیار خوب امامان از مدل گعده بود و این درخواست را داشتند که جلسات اینچنینی تکرار شود؛ از سوی دیگر در هر جلسه نکات نابی مطرح می شد و در هر شهرستان امامانی بودند که تجربیات جالب و ارزشمندی داشتند که برای دیگر امامان بسیار قابل استفاده بود.
راهیار بنیاد هدایت در استان رضوی بیان کرد: در کنار این نشست ها یک جلسه هم با حضور همسران امامان محله ها و همسر یکی از مسئولان بنیاد هدایت برگزار شد؛ وی در این نشست صمیمانه، به سؤالات حضار پاسخ گفت.
وی اظهار داشت: در حاشیه این سلسله نشست ها، دیدارهایی با حضور امامان محله ها و ائمه جمعه شهرستان ها شکل گرفت و حضار به بیان نقطه نظرات خود در حوزه های مختلف پرداختند.
حجت الاسلام رحمتی باغکی در پایان گفت: این نخستین باری بود که در استان خراسان رضوی نشست های آموزشی با مدل گعده برگزار شد. نظرسنجی هایی که از حاضرین در نشست ها گرفته شده، نشان می دهد که مورد توجه آنان قرار گرفته است.

در دیگر رسانه ها:

خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!