مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویر احمد خبرداد؛

استقبال مردم و نهادها از طرح امام محله در کهگیلویه و بویراحمد

استقبال مردم و نهادها از طرح امام محله در کهگیلویه و بویراحمد
مجتبی عظیمی
0
۱۴ تیر ۱۴۰۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویر احمد از استقبال مردم و نهادها از طرح امام محله در این استان خبرداد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام سید رضا افتخاری گفت: اهالی مساجد وقتی کارایی بیشتری را از امامان محله شاهد باشند، رضایتمندی آنها ارتقا می‌یابد؛ نهادها احساس می‌کنند حلقه گمشده خود را در طرح امامت محله یافته‌اند.
وی گفت: از زمانی که صحبت از این طرح بر سر زبان‌ها افتاده است شاهد استقبال از آن از جانب روحانیون و همه افرادی هستیم که به نوعی با مسجد و ائمه جماعات مرتبط هستند.
مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: طرح امام محله سبب شد تا احساس هویت به امامان جماعات برگردد و این به سبب ارتقایی است که در جایگاه خدمت به مردم یافته‌اند و همین موجبات خرسندی این قشر را فراهم کرده است؛ این نقطه امیدی برای این عزیزان شد و نقشه راهی است تا بتوانند در جایگاهی که هستند مؤثرتر واقع شوند.
وی تصریح کرد: اهالی مسجد وقتی کارایی بیشتری از امام محله ببینند موجبات رضایت آنها فراهم می‌شود؛ بنابراین مسجدی‌ها هم به این طرح به عنوان یک نقشه راه نگاه می‌کنند؛ نهادهای دیگر هم که توضیحاتی در خصوص طرح می‌شنوند احساس می‌کنند حلقه گمشده ای که به دنبال آن بوده‌اند در این طرح یافت می‌شود و می‌تواند حلال بسیاری از معضلات و مشکلات باشد.
حجت الاسلام افتخاری با اشاره به مشکلات پیش روی طرح امامت محله ابراز داشت: در استان کهگیلویه و بویر احمد هنوز ساز و کارهای حمایت از امامان محله به درستی شکل نگرفته است؛ انجام کامل این طرح امامت محله نیازمند گذشت زمان است و از گذر زمان نیازمندی جدید روشن خواهد شد؛ تحقق کامل شبکه امامت می‌تواند مشکلات بسیاری را از جامعه برطرف می‌سازد.
دیگر رسانه ها
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!