راهیار شبکه امامت استان بوشهر معرفی شد

راهیار شبکه امامت استان بوشهر معرفی شد
مجتبی عظیمی
0
۱۸ تیر ۱۴۰۰
در مراسمی با حضور مسئولان تبلیغات اسلامی، راهیار شبکه امامت استان بوشهر معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، مسئول منطقه جنوب کشور شبکه امامت بنیاد هدایت صبح چهارشنبه در این نشست اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهایی که در این سفر انجام شد، معرفی راهیار استانی بود.
حجت‌الاسلام رسول عارفی‌زاده هدف از ایجاد شبکه راهیاری، که یکی از آن‌ها راهیار استانی است، را پی‌گیری و حل مشکلات روحانیون عنوان کرد.
وی افزود: در سطح استان بوشهر قرار است که حجت‌الاسلام رنجبر کار تسهیل‌گری امور مربوط به روحانیون را عهده‌دار شوند.
مسئول منطقه جنوب کشور شبکه امامت بنیاد هدایت تأکید کرد: راهیار استانی قرار است با احصاء و جمع‌آوری این مسائل و مشکلات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی و در مراحل بعدی، استفاده از امکانات مرکز نسبت به پی‌گیری و رفع مشکلات اقدام کند.
مسئول جذب و گزینش روحانیون مستقر سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مبلغین و روحانیونی در سطح استان با مشکلاتی اعم از حوزه آموزش، مشکلات معیشتی و مشکلات محل استقرار و اسکان مواجه هستند.
در این نشست حجت‌الاسلام رنجبر ملومه به عنوان راهیار استانی شبکه امامت بوشهر معرفی شد.
حجت‌الاسلام رنجبر ملومه دارای ۱۰ سال سابقه استقرار است و از روحانیون مستقر فعال و توانمند استان است که در مدت چهار ساله استقرار در روستای درودگاه دشتستان با اقدامات خود زمینه تحولات و پیشرفت‌های مناسبی در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و اجتماعی را در این روستا فراهم کرده است.
دیگر رسانه ها
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!