مسئول جذب و گزینش بنیاد هدایت تشریح کرد؛

سازو کار رتبه بندی و ارزیابی در شبکه امامت

سازو کار رتبه بندی و ارزیابی در شبکه امامت
مجتبی عظیمی
0
۳۱ تیر ۱۴۰۰
حجت الاسلام عارفی زاده گفت: علاوه بر ارزیابی که دو سال پیش از امامان صورت گرفته است، خوداظهاری، شرکت در برنامه های آموزشی و عملیات ها معیار رتبه بندی امامان خواهد بود.
حجت الاسلام رسول عارفی زاده در گفت و گو با روابط عمومی بنیاد هدایت، گستردگی شبکه امامت را یادآور شد و گفت: قرار بر این شد تا یک کارگروه تخصصی ایجاد شود و هریک از بخش های این شبکه اعم از امامان محله، روستا، پایگاه های فرهنگی، اجتماعی و امامان بنیاد علوی مسئولی داشته باشند؛ این مسئولین در جلسات مشترک تصمیم گیری لازم را در خصوص شبکه امامت خواهند داشت.
دبیر شبکه امامان اظهار داشت: این کارگروه تخصصی نیاز به یک دبیر داشت تا مصوبات این کارگروه را پیگیری و بر کار مسئولین شبکه امامت نظارت کند؛ در کنار این کار وظایف دیگری باید برای دبیر شبکه امامان طراحی شود، اما هنوز این امر محقق نشده است.
مسئول جذب و گزینش بنیاد هدایت با اشاره به روند جدید ارزیابی امامان بیان کرد: پس از بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که اطلاعات ما از امامان ناقص است و ما نیاز به اطلاعات یکپارچه ای از این عزیزان داشتیم.
وی افزود: با توجه به دستور مدیرعامل محترم بنیاد هدایت قرار براین شد تا همه اعضا شبکه امامت به عضویت اپلیکیشن بیرق در بیایند؛ فرم ارزیابی در این اپلیکیشن بارگذاری می شود و افراد مشخصات خود را وارد و بخشی از فرم هم برای خوداظهاری طراحی شده است.
حجت الاسلام عارفی زاده خاطرنشان کرد: پس از انجام خود اظهاری توسط امام، یک ارزیابی میدانی توسط راهیاران شهرستانی و استانی ومنطقه ای برای صحت سنجی آن صورت می گیرد؛ هریک از این راهیاران ۲۰ درصد از کل امتیازات امام را در اختیار دارند؛ امتیازاتی هم با توجه به فعالیت امامان در عملیات های بنیاد هدایت به آن ها تعلق می گیرد.
مسئول جذب و گزینش بنیاد هدایت اضافه کرد: علاوه بر این در دو سال پیش ارزیابی دیگری تحت عنوان عملیات شهید قاسمی صورت گرفت و رتبه بندی انجام شد؛ براساس میانگینی که از امتیازات این عملیات، امتیازات آموزشی و شرکت در عملیات های بنیاد هدایت و امتیاز ارزیابی های میدانی به دست می آید، رتبه بندی فرد در یکی از سطوح سفیر، هادی و امام انجام می شود.
وی تصریح کرد: اگر این افراد در رتبه سفیر و هادی باشند نیازمند آموزش هستند تا به درجه امامت برسند و بتوانند اهداف بنیاد هدایت را محقق کنند.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!