گزارشی از سفر مدیرعامل بنیاد هدایت به استان کهگیلویه و بویر احمد

گزارشی از سفر مدیرعامل بنیاد هدایت به استان کهگیلویه و بویر احمد
مجتبی عظیمی
0
۲۵ مرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام میرمحمدیان در ادامه سفرهای خود با هدف بررسی عملکرد شبکه امامت و دیدار با علما و روحانیون، به استان کهگیلویه و بویر احمد سفر کرد. 
به گزارش خبرنگار روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در ادامه سفرهای خود برای بررسی عملکرد شبکه امامت و دیدار با علما و مبلغین و مدیران سازمان تبلیغات اسلامی، به استان کهگیلویه و بویر احمد سفر کرد.
مدیرعامل بنیاد هدایت در اولین برنامه این سفر با معاون فرهنگی و کارشناسان فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد دیدار کرد؛ در این دیدار حضار در خصوص برنامه های مختلف این اداره به تبادل نظر پرداختند.
دومین برنامه ای که در دستور کار حجت الاسلام میرمحمدیان قرار داشت دیدار و گفت و گوی چهره به چهره با امامان و دست اندرکاران شبکه امامت در استان کهگیلویه و بویر احمد بود؛ وی در این نشست صمیمانه بدون واسطه با دغدغه ها و نظرات امامان این شبکه آشنا شد.
سرکشی از هیئت های شاخص استان پایان بخش اولین روز سفر وی به استان کهگیلوبه و بویر احمد بود که در آن عملکرد هیئات مورد رصد قرار گرفت.
دومین روز سفر حجت الاسلام میرمحمدیان با دیدار حجت الاسلام افتخاری مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویر احمد آغاز شد که در آن موضوع عملکرد شبکه امامت در استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مدیرعامل بنیاد هدایت در ادامه برنامه های خود به دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد رفت و در خصوص مسائل مختلف با وی گفت و گو کرد.
دیدار با مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران استان و دیدار با مدیر و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت و سرکشی از امامان محلات از دیگر برنامه های سفر حجت الاسلام میرمحمدیان در این سفر بود.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!