سفر دو روزه‌ مدیرعامل بنیاد هدایت به استان بوشهر

سفر دو روزه‌ مدیرعامل بنیاد هدایت به استان بوشهر
مجتبی عظیمی
0
۲۷ مرداد ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام میرمحمدیان به منظور بررسی راه‌های ارتقاء شبکه‌ی امامت و دیدار با برگزارکنندگان عزای حسینی به استان بوشهر سفر کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت در سفری دو روزه به استان بوشهر در جریان مسائل و مشکلات و همچنین تجربیات شبکه‌ی امامت استان قرار گرفت.
مدیرعامل بنیاد هدایت در جمع مبلغان و امامان محله شهرستان بوشهر بر لزوم بهره‌برداری روحانیون از ظرفیت‌های مردم برای رصد و حل مشکلات موجود در محله تأکید کرد و خواستار حضور بیشتر امامان محله در حوزه استقرار و فعالیت خود و برقراری تعاملات بیشتر با آحاد مختلف جامعه شد.
حجت‌الاسلام میرمحمدیان انتقال تجربیات، آموزش، هم‌افزایی، تجربه‌خوانی و توانمندسازی مبلغین و امامان محله را از راه‌های ارتقاء شبکه امامت عنوان کرد.
دیدار با آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نشست با علماء استان، دیدار با شبکه امامت شهرستان‌های تنگستان و بوشهر و دیدار با دو تن از امامان محله شاخص شهرستان بوشهر بخش‌های دیگر برنامه‌های مدیرعامل بنیاد هدایت در سفر به استان بوشهر را تشکیل می‌دهند.
حجت‌الاسلام میرمحمدیان همچنین در این سفر با حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر دیدار خواهد داشت.
حضور در جمع مراسم‌های عزاداری هیئات مذهبی شاخص و محوری بوشهر از دیگر برنامه‌های مدیرعامل بنیاد هدایت در سفر به استان بوشهر خواهند بود.
حجت‌الاسلام میرمحمدیان همچنین در بخش دیگری از برنامه‌های خود در نشستی با حضور رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان بوشهر شرکت خواهد کرد.
در دیگر رسانه ها:
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!