امام محله بهزیستی ساوه:

کار طرح امام محله محوریت بخشی به مسجد است

کار طرح امام محله محوریت بخشی به مسجد است
مجتبی عظیمی
0
۳۱ مرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام رحمتی امام محله بهزیستی ساوه گفت: طرح امام محله طرحی برای محوریت بخشیدن مسجد در امور محله است؛ بنیاد هدایت با این طرح چشم اندازهای کوتاه مدت و بلندمدت را روبری ما ترسیم کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام علی رحمتی امام محله بهزیستی شهرستان ساوه در برنامه سیمای خانواده که هر روز از شبکه اول سیما پخش می شود، حضور یافت و به تشریح فعالیت های خود پرداخت.
امام محله بهزیستی که اهل شهرستان زرندیه است، از مسجد پنج تن آل عبا به عنوان مرکز فعالیت خود نام برد و گفت: علاوه بر این در مسجد حضرت زینب(س) و مسجد امام حسین(ع) نیز مشغول فعالیت هستم.
وی فعالیت جزیره ای بخش های مختلف فرهنگی و تبلیغی را یک آفت دانست و گفت: پایگاه های بسیج، دفاتر تسهیل گری، سپاه و سایر نهادها با ما همکاری می کنند و ما به دنبال هم افزایی بخش های مختلف هستیم.
حجت الاسلام رحمتی در تشریح برنامه های مسجد بیان کرد: برنامه های تربیتی، ورزشی، اردوهای زیارتی سیاحتی در کنار برگزاری حلقه های معرفتی برای بزرگسالان اهم برنامه های مساجد ما را تشکیل می دهد؛ در این حلقه های معرفتی بسیاری از شبهات پاسخ داده می شود.
امام محله بهزیستی شهرستان ساوه از کمک های بنیاد هدایت گفت و افزود: بنیاد با ارائه چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت به ما کمک کرد تا در فعالیت های مسجد به موفقیت برسیم؛ این در کنار حمایت هایی بود که سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه و سایر نهادها از ما داشتند.
وی در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص طرح امام محله بیان داشت: این طرحی است که می تواند محور بودن مسجد را نشان دهد؛ امام محله فقط کار برگزاری نماز را انجام نمی دهد بلکه به سایر مسائل محله نیز می پردازد.
حجت الاسلام رحمتی به فعالیت های خود در محله اشاره کرد و ابراز داشت: در مدت زمانی که در محله مشغول فعالیت هستیم کارهای متنوع و متعددی انجام شده است؛ یکی از این فعالیت ها ایجاد کارگاه تولید ماسک بودو در شرایطی که کشور با کمبود ماسک روبرو بود ما توانستیم بیش از جمعیت شهر ساوه ماسک تولید کنیم.
امام محله بهزیستی ساوه خدمت به مردم را مهمترین رسالت بشری برشمرد و افزود: همه ما از هر زبان، قوم و نژادی زیر پرچم سید الشهدا (ع) هستیم و باید در راستای خدمت به مردم قدم برداریم.
وی حل مشکلات مردم را دغدغه خود دانست و گفت: بسیاری از مواقع تا پاسی از شب برنامه های ما به طول می انجامد و به خاطر مشغله ای که برای حل مسائل و دغدغه های مردم دارم مجبور می شوم ساعت های زیادی را در بیرون از منزل سپری کنم، با این حال همسرم به صورت جهادی من را یاری می کند.
حجت الاسلام رحمتی که از شاعران آیینی است در پایان برنامه غزلی از سروده های خود را در وصف امام حسین(ع) قرائت کرد.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!