از سوی حجت الاسلام شرنجانی صورت گرفت؛

تبیین برنامه‌های شبکه امامت در استان همدان

تبیین برنامه‌های شبکه امامت در استان همدان
مجتبی عظیمی
0
۰۱ شهریور ۱۴۰۰
راهیار بنیاد هدایت در همدان برنامه‌های امامان محله، روستا و پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی استان خود در ایام عزاداری حضرت اباعبدلله الحسین(ع) را تبیین تشریح کرد و گفت: برنامه های هیئات امسال ارتقاء کمی و کیفی خوبی داشته اند.
حجت الاسلام مهدی شرنجانی راهیار بنیاد هدایت در استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بنیاد هدایت، با اشاره به فعالیت های امامان شبکه امامت اظهار داشت: اکثر امامان در این ایام فعالیت های خود را در قالب برنامه های هیئت ها تعریف کرده اند.
راهیار بنیاد هدایت در همدان از ارائه محتواهای تبلیغی به مبلغین خبر داد و گفت: محتواهای متناسب با موضوع فرزندآوری و نسل حسینی به امامان داده شده است و بررسی ها نشان می دهد که نزدیک به ۴۰ درصد از امامان و مبلغین از این محتواها استفاده کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: مراسمات هیئات با رعایت پروتکل ها بهداشتی در حال برگزاری است و تا جای ممکن این مجالس در فضای باز برگزار می شوند.
حجت الاسلام شرنجانی از ارتقاء کیفیت مجالس خبر داد و گفت: برنامه های هیئات امسال ارتقاء کمی و کیفی خوبی داشته اند این به طور کامل محسوس است.
راهیار بنیاد هدایت در همدان افزود: هیئات با توجه به تجربه ای که از سال گذشته برای اجرای برنامه ها در شرایط کرونایی داشتند، امسال برنامه ها را با قوت بیشتری به پیش بردند.
وی در خصوص فضاسازی متناسب با محرم در سطح شهرها بیان کرد: در این خصوص پویش هایی شکل گرفت که در استان همدان هم اجرایی شد که یکی از آن ها پویش هر منزل یک پرچم بود که با همت امامان محلات انجام شد و با نصب پرچم بر سردر منازل فضای شهرها محرمی شد اما این کار باید تقویت شود.
راهیار بنیاد هدایت در استان همدان ادامه داد: شعارنویسی از دیگر کارهایی بود که در روستاها برای تقویت فضای محرمی و به همت امامان روستا انجام شد و نتایج خوبی را نیز به همراه داشت.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!