نشست مجازی با موضوع خوانش طرح مهرواره اوج برگزار شد

نشست مجازی با موضوع خوانش طرح مهرواره اوج برگزار شد
مجتبی عظیمی
0
۰۲ شهریور ۱۴۰۰
نشست مجازی شبکه راهیاری بنیاد هدایت با موضوع خوانش و مباحثه طرح مهرواره اوج با حضور راهیاران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، چهارمین نشست مجازی شبکه راهیاری با موضوع خوانش و مباحثه طرح مهرواره اوج و با حضور حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام پشم فروش دبیر مهرواره اوج در تشریح این مهرواره اظهار داشت: تمرکز جدی این مهرواره بر مسجد محوری و امام محوری است و به دنبال این هستیم به واسطه این عملیات فعالیت امامان جماعات و مساجد ارتقا پیدا کند.
دبیر مهرواره اوج ادامه داد: در این طرح به دنبال این هستیم تا امامان فعال و امامانی را که فعالیت کمتری دارند شناسایی و مشکلات امامان کم کار را ریشه یابی کنیم.
وی به مراحل اجرایی شدن مهرواره اوج اشاره کرد و افزود: این عملیات در ۷ گام فراخوان، ارزیابی مساجد توسط راهیار شهرستان، جلسات آموزشی و توجیهی راهیاران شهرستانی، برگزاری گعده های امامان محله، جمع بندی فعالیت ها در شهرستان، انتخاب مساجد شاخص استانی و نشست امام های شاخص طراحی شده است.
حجت الاسلام پشم فروش بر اهمیت حضور بانوان تأکید کرد و گفت: انتظار داریم در مهرواره اوج شاهد حضور پررنگ بانوان باشیم و شریکه الامام ها در این عملیات فعال تر عمل می کنند.
در ادامه این نشست شرکت کنندگان نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به عملیات مهرواره اوج مطرح کردند.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!