مدیرعامل بنیاد هدایت اعلام کرد؛

مهرواره «اوج» با محوریت نهضت مواسات در مساجد برگزار می‌شود

مهرواره «اوج» با محوریت نهضت مواسات در مساجد برگزار می‌شود
مجتبی عظیمی
0
۰۶ شهریور ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام میرمحمدیان از برگزاری مهرواره اوج در محرم و صفر خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با ساماندهی و آموزش و ارتقای فرآیند مواسات به این مهرواره ورود کنیم و هم مساجد و هم امامان محله و جماعات را به میدان بیاوریم.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام والمسلمین «سید ناصر میرمحمدیان» از برگزاری «مهرواره اوج» خبر داد و اظهار کرد: در پی فرمایش اخیر مقام معظم رهبری درباره راه اندازی مسجدمحور نهضت مواسات «باید این نهضت مجدّداً اوج بگیرد؛ می توان مرکز کمک و همیاری با مردم و احسان و مواسات را در مساجد قرار داد …»، این مهرواره با محوریت مساجد و به همت بنیاد هدایت برگزار می شود.
مدیرعامل بنیاد هدایت با بیان اینکه محور این مهرواره خدمت رسانی به مردم است، گفت: مخاطب این مهرواره همه مساجد و ائمه جماعات کشور هستند. بنیاد هدایت تلاش دارد با ساماندهی و آموزش و ارتقای فرآیند مواسات به این مهرواره وارد شود و هم مساجد و هم امامان محله و جماعات را به میدان بیاورد.
وی تصریح کرد: شعار مهرواره اوج ارتقاء خدمت رسانی مساجد است. لذا طی آن درصدد هستیم نظام مسئله ها را شناسایی، بررسی، دسته‌بندی و اولویت بندی کنیم. علاوه بر این، راه حل ها بررسی و ظرفیت ها دیده می شود و وقتی این فرآیندها شکل گرفت اقدام به حل مسئله با راه حل های دقیق می کنیم.
حجت الاسلام میرمحمدیان تاکید کرد: اقدام بعدی ما ترسیم چارچوب های کلان متناسب با تمدن سازی است چراکه باید راهبردهای کلان حفظ شود.
وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری مهرواره اوج خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه مضاعف در مساجد برای ورود به عرصه خدمت رسانی، حل مسائل محلی، تقویت  امامان محله در جلب مشارکت مردم برای حل مسائل، ارتقاء روش‌های حل مسئله، ارتقاء روش‌های شناسایی ظرفیت‌های محله و شناسایی امامان فعال ازجمله این اهداف است.
در دیگر رسانه ها:
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!