به منظور تبیین مهرواره اوج برگزار شد؛

نشست مجازی معاونان فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه راهیاری بنیاد هدایت

نشست مجازی معاونان فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه راهیاری بنیاد هدایت
مجتبی عظیمی
0
۰۶ شهریور ۱۴۰۰
نشست برخط هم‌اندیشی معاونان فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و راهیاران بنیاد هدایت با موضوع تبیین مهرواره اوج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، نشست برخط هم‌اندیشی معاونان فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور و راهیاران بنیاد هدایت با موضوع تبیین مهرواره اوج صبح امروز با حضور حجت الاسلام عزت زمانی و حجت الاسلام میرمحمدیان برگزار شد.
در این نشست مجازی حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در سخنانی با تأکید بر اهمیت فعال شدن مساجد اظهار داشت: ما برای اعتلای مساجد افق های بلندی را پیش رو داریم؛ همه تلاش خود را به کار می گیریم تا مساجد را پای کار بیاوریم.
در ادامه این نشست حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت: ایشان در بیانات خود دو باید را مطرح کردند؛ اول اوج گرفتن نهضت خدمت رسانی و دوم اینکه مساجد در این نهضت محور قرار بگیرند و این زمینه ای شد تا دست اندرکاران بنیاد هدایت وارد کار شوند و و برای اجرایی شدن این دو دستور رهبری برنامه ریزی کنند.
مدیرعامل بنیاد هدایت ضمن برشمردن تفاوت های مهرواره اوج با طرح شهید سلیمانی و مهرواره محله همدل افزود: در این طرح نه تنها باید به حل مسئله پرداخته شود، بلکه در یافتن مسائل و مدل های حل آن ها به یک ارتقا برسیم.
وی تصریح کرد: پای کار آمدن امامان و ائمه جماعات در مهرواره اوج و بالا بردن سطح فعالیت های آن ها نیازمند اقناع اندیشه و انگیزه بخشی است و این کار با تهدید و اجبار پیش نمی رود و جای تأسف دارد که مدیری بخواهد با تهدید، امامان جماعت را به کار و فعالیت وادار کند.
حجت الاسلام میرمحمدیان تأکید کرد: در مدل حل مسئله نیازمند خلاقیت هستیم و راهکارهای جدید را به کار ببندیم و به راه حل های دم دستی اکتفا نکنیم.
وی راهبر همه اتفاقات در مهرواره اوج را راهیاران دانست و گفت: بار اصلی این طرح به عهده راهیاران استانی و شهرستانی است و انتظار می رود با بهره گیری از تجربیات موفق و هم افزایی این مهرواره نیز با موفقیت به سرانجام برسد.
در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام پشم فروش دبیر مهرواره اوج، به خوانش طرح نامه مهرواره پرداخت و ابراز داشت: در این طرح به دنبال اوج گیری فعالیت مساجد هستیم و این نیازمند ایجاد شبکه و حلقه های میانی در مساجد است.
دبیر مهرواره اوج بر لزوم آموزش راهیاران شهرستانی تأکید و خاطرنشان کرد: شناخت ظرفیت های مختلف محلی و ارتقای سطح امامان از اهداف پیش رو در این طرح است.
در دیگر رسانه ها:
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!