نگاهی به خدمات امام محله بخش میانکوه

نگاهی به خدمات امام محله بخش میانکوه
مجتبی عظیمی
0
۰۸ شهریور ۱۴۰۰
حجت الاسلام شکیب منفرد امام محله بخش میانکوه است و در مدت زمان کوتاه خدمات ارزشمندی را به اهالی این بخش ارائه داده است.
حجت الاسلام سید مسعود شکیب منفرد امام محله بخش میانکوه از توابع چهار محال بختیاری است که از دی ماه سال ۹۹ در این بخش مستقر شده و در این مدت زمان کوتاه تلاش های ارزشمندی را در جهت رفع مسائل مردم این منطقه انجام داده است.
از جمله مشکلاتی که امام محله بخش میانکوه نسبت به آن اهتمام داشته، مسائل عمرانی این بخش است؛ با توجه به اینکه لوله های آب آشامیدنی به صورت گسترده دچار پوسیدگی شده بودند، این امام محله موضوع را دنبال کرده و ارگان های مربوطه را پای کار آورد و با تعویض لوله های فرسوده مشکل حل شد؛ ساخت سرویس بهداشتی برای منازل نیازمندان و لایروبی جوی آب کشاورزی بخش دیگری از فعالیت های عمرانی او است.
حجت الاسلام شکیب منفرد که در مناطق بنیاد علوی مشغول به فعالیت است، در شرایط کرونایی هم از آموزش احکام و قرآن غافل نبوده و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کلاس های مربوطه را برگزار کرده است.
امام محله بخش میانکوه می گوید: در کنار برگزاری مراسمات زیارت عاشورا و دعای کمیل و مناسبت ها، برنامه هفتگی پیاده روی را هم داریم که روزهای جمعه برگزار می شود.
حجت الاسلام شکیب منفرد توانسته است با تشویق و تبیین مسئله زکات، اهمیت آن را برای مردم روشن کند و این سبب شده است تا دامداران این منطقه تعدادی گوسفند را به عنوان زکات به مسجد تحویل دهند که گوشت آن ها پس از ذبح در بین نیازمندان توزیع شده است.
اشتغال، یکی دیگر از دغدغه های این امام محله است؛ از این رو وی در حال فراهم کردن یک کارگاه خیاطی برای بانوان بخش میانکوه است؛ به کمک یکی از بانوان کار آموزش خیاطی به خواهران در حال انجام است و به زودی تعدادی چرخ خیاطی تهیه می شود و کارگاه آغاز به کار می کند؛ بزرگان و خیرین روستا او را در این کار یاری می کنند.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!