قلم و قدمی که خرج اشاعه فرهنگ اسلامی شد

قلم و قدمی که خرج اشاعه فرهنگ اسلامی شد
مجتبی عظیمی
0
۰۹ شهریور ۱۴۰۰
مرحوم حجت الاسلام هوشیار امام محله نوکان کرمانشاه بود که با قلم و قدم خود در مسیر اشاعه فرهنگ اسلامی قدم برداشت؛ گاهی دست به قلم شد و گاهی هم به نجات جوانان از بند اعتیاد پرداخت.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام حاج میرزا مهدی هوشیار، قمی الاصل و امام مسجد نوکان کرمانشاه بود که در روزهای اخیر بر اثر بیماری کرونا بدرود حیات گفت.
امام محله نوکان کرمانشاه از مبلغینی بود که سالها در کرمانشاه مشغول به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی بود و فعالیت های او در مناطق مختلفی از حاشیه شهر کرمانشاه تمرکز داشت.
وی نویسنده ای فعال در فضای مجازی بود اما از فضای حقیقی نیز غافل نبود و با ارتباطاتی که با جوانانی که دچار آسیب های اجتماعی شده بودند و یا کسانی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کردند، تلاش بسیاری را برای رهایی این افراد از آسیب های مختلف به کار گرفت به گونه ای که توانست تا پایان عمر خود قریب به ۳۰۰ جوان را از دام اعتیاد برهاند.
حجت الاسلام هوشیار در موضوع کرونا در صف مقدم قرار گرفت و به صورت جهادی کار تغسیل و تکفین اموات کرونایی را انجام می داد؛ با وجود اینکه در منطقه نوکان حضور داشت اما در روستاهای مختلف به صورت جهادی و به همراه همسر خود حضور پیدا می‌کرد و  به اداره مجالس و هیئت های مختلف می پرداخت.
کمک به فقرا بخشی از برنامه های امام محله نوکان بود که نمونه آن تهیه البسه مورد نیاز کودکان فقیر ساکن روستاها بود؛ حجت الاسلام هوشیار پس از سال ها و موکب داری و جهاد تبلیغی و فرهنگی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.
گفتنی است بنیاد هدایت درگذشت این روحانی مجاهد را به محضر امام عصر(عج) و خانواده محترم ایشان تسلیت می گوید.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!