حلقه‌های مشورتی به منظور ارتقای نهضت خدمت رسانی در مساجد شکل می‌گیرد

حلقه‌های مشورتی به منظور ارتقای نهضت خدمت رسانی در مساجد شکل می‌گیرد
مجتبی عظیمی
0
۱۳ شهریور ۱۴۰۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه گفت: ارتقا امامان در جلب مشارکت مردم برای حل مسائل با همکاری حلقه مشورتی و عملیاتی در مسجد، ارتقاء روش‌های شناسایی مسئله، ظرفیت‌ها و راه‌های حل مسئله، ارتقای خدمت رسانی مساجد، از اهداف اجرای طرح مهرواره اوج است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام حسن بابایی گفت: طرح «مهرواره اوج» همزمان با سراسر کشور در شاهین شهر هم برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این طرح بر اساس لبیک امامان محله و ائمه جماعات سراسر کشور به امر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ادامه احسان عمومی و مواسات است، گفت: با توجه به نقش بی بدیل امامان محلات و مساجد در پای کار آوردن مردم محله برای حل مسائل و مرکزیت مسجد به عنوان کانون جریان امامت و ولایت و شکل گیری نظام امت- امامت در محله چنین طرحی برنامه ریزی شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه تصریح کرد: ظرفیت مسجد برای مرکزیت در مفاهیمی مانند حکمرانی محلی و پیشرفت منطقه ای که در سالهای اخیر بیشتر به آن  پرداخته شده است و  شرایط امروز کشور و اوج گیری کرونا و الهام بخش بودن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در لبیک به امر ولی، مطالبه رهبر معظم انقلاب درخصوص اوج گیری نهضت مواسات با محوریت مساجد، از جمله دلایل برگزاری طرح «مهرواره اوج» است.
بابایی افزود: اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه  تصمیم دارد در یک حرکت عظیم جمعی با محوریت مساجد، طرح «مهرواره اوج»  را با شعار «ارتقای خدمت رسانی مساجد» در این شهرستان اجرا کند.
وی گفت: ایجاد انگیزه مجدد در مساجد برای ورود به عرصه خدمت رسانی و حل مسائل محله، ارتقا امامان در جلب مشارکت مردم برای حل مسائل با همکاری حلقه مشورتی و عملیاتی در مسجد، ارتقاء روشهای شناسایی مسئله، ظرفیتها و راههای حل مسئله، ارتقای خدمت رسانی مساجد، شناسایی امامان و مساجد فعال، ایجاد و تقویت شبکه امامت در شهرها و ترویج گفتمان امامت، تقویت و ارتقا شبکه راهیاری از اهداف اجرای این طرح می باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه عنوان کرد: اجرای مهرواره اوج  از روز جهانی مسجد الی ۲۳ آبان ولادت با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام می باشد.
در دیگر رسانه ها:
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!