مشارکت ماموستاهای کردستان در مهرواره اوج

مشارکت ماموستاهای کردستان در مهرواره اوج
مجتبی عظیمی
0
۱۳ شهریور ۱۴۰۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بر اساس طرح مهرواره اوج روحانیون و ماموستاهای مساجد استان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد و با جذب خیرین، معتمدین و افراد توانمند نسبت به کمک به نیازمندان محلات اقدام خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان روز شنبه در جلسه استانی مهرواره اوج، اظهار کرد: در راستای توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در آستانه ماه محرم الحرام برای احیای سنت حسنه مواسات و همدلی، مهرواره اوج در این استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مهرواره اوج استمرار سنت حسنه کمک‌های مواسات و همدلی به نیازمندان است، افزود: این طرح از ۳۰ مرداد ماه همزمان با روز جهانی مساجد در استان آغاز و تا ۲۳ آبان ماه سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) ادامه دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر استمرار کمک‌های مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان، طرح مهرواره اوج را در سطح کشور آغاز کرده است.
حجت‌الاسلام حاتمیان گفت: بر اساس طرح مهرواره اوج روحانیون و ماموستاهای مساجد استان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد و با جذب خیرین، معتمدین و افراد توانمند نسبت به کمک به نیازمندان محلات اقدام خواهند کرد.
وی به اهداف برگزاری این طرح پرداخت و گفت: ایجاد انگیزه مجدد برای ورود به عرصه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم در محلات، احیای سنت حسنه مواسات و همدلی با استفاده از ظرفیت مساجد و جلب مشارکت مردم و خیرین برای کمک به نیازمندان از اقداماتی است که در راستای اجرای طرح مهرواره اوج در استان کردستان انجام می‌شود.
در دیگر رسانه ها:
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!