حجت الاسلام موسوی نیا:

انتظار داریم در مهرواره اوج کارهای فاخر و ارزشمندی رقم بخورد

انتظار داریم در مهرواره اوج کارهای فاخر و ارزشمندی رقم بخورد
مجتبی عظیمی
0
۱۳ شهریور ۱۴۰۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: در مهرواره اوج انتظار می‌رود همه فعالان و کنشگران به کمک امامان جماعت مساجد بیایند و کارهای فاخر و ارزشمندی انجام دهند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، سید هاشم موسوی نیا با اشاره به اجرای مهرواره اوج، گفت: در گام اول طرح «مهرواره محله همدل» کارهای بسیار خوبی در سطح استان انجام داده شد.
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد بیان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه نهضت احسان عمومی و مواسات و همدلی در مساجد باید به اوج خود برسد بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی «مهرواره اوج» را برگزار می‌کند.
وی بیان کرد: در مهرواره اوج انتظار می‌رود همه فعالان و کنشگران به کمک امامان جماعت مساجد بیایند و کارهای فاخر و ارزشمندی انجام دهند.
حجت‌الاسلام موسوی نیا عنوان کرد: از همه ائمه جماعات مساجد، روحانیون طرح هجرت و استقرار و ائمه جمعه که در مسجد فعال هستند تقاضا می‌کنیم به صورت جد پای کار بیایند.
وی بیان کرد: اولین گام برای مشارکت در طرح مهرواره اوج و لبیک به ندای مقام معظم رهبری ثبت نام در فضای مجازی «پرس‌لاین» است که هر چه سریعتر نسبت به ثبت‌نام اقدام شود تا مانند سایر حوزه‌ها در میدان مهرواره اوج هم بدرخشیم.
در دیگر رسانه ها:
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!