کار متفاوت امام جماعت روستای سطلسر؛

 اشتغالزایی با پرورش کرم ابریشم

 اشتغالزایی با پرورش کرم ابریشم
مجتبی عظیمی
0
۱۴ شهریور ۱۴۰۰
حجت الاسلام خانی پور امام جماعت مسجد روستای سطلسر برای توسعه اشتغال در منطقه خود دست به پرورش کرم ابریشم زده است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام قدرت خانی پور امام جماعت مسجد جامع روستای سطلسر از توابع شهرستان لاهیجان استان گیلان است.
وی یک کار متفاوت را در روستای محل استقرار خود رقم زده است و آن وارد شدن به عرصه اشتغال است، آن هم در تولید چای و برنج و از همه جالب تر در پرورش کرم ابریشم.
حجت الاسلام خانی پور در خصوص اقدامات خود در عرصه اشتغالزایی می گوید: سال ها است که در زمینه پرورش کرم ابریشم، کشت چای و برنج مشغول فعالیت هستم و این موضوع سبب شده است تا از طرفی ارتباطم با مردم تقویت شود و از سوی دیگر فعالیت های این چنینی باعث می شود تا مردم به مشاغل جدید تشویق شوند و در نتیجه تولید کرم ابریشم در منطقه افزایش پیدا کرده است.
امام جماعت مسجد جامع روستای سطلسر در ایام شیوع بیماری کرونا مانند دیگر روحانیون و ائمه جماعت آستین همت را بالا زده و با استفاده از کمک خیرین تلاش کرده است تا از مشکلات آسیب دیدگان از کرونا بکاهد.
سرکشی از بیماران کرونایی و کمک به رفع مشکلات خانواده های این عزیزان و کفن و دفن اموات کرونایی از اقداماتی است که توسط وی صورت گرفته است.
یکی از دغدغه های امام جماعت مسجد جامع روستای سطلسر مشکلات نیازمندان است، از این رو تهیه بسته-های معیشتی برای آن ها همواره در دستور کار وی بوده است.
جمع آوری و توزیع کمک های نقدی بین نیازمندان، سرکشی از افراد از پا افتاده و دیدار با خانواده های نیازمندان بخش دیگری از فعالیت های این روحانی را تشکیل می دهد.
حجت الاسلام خانی پور در تلاش است با گسترش فعالیت های خود قدم های بلندتری در راستای ارتقای خدمت رسانی مساجد بردارد.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!