آغازی برای اوج گیری خدمت رسانی در روستای گچ بلند؛

بسیج همه ظرفیت‌ها به همت امام روستا

بسیج همه ظرفیت‌ها به همت امام روستا
مجتبی عظیمی
1
۱۴ شهریور ۱۴۰۰
حجت الاسلام جلیل پور امام روستای گچ بلند شهرستان بهمئی است که به محض دستور رهبری مبنی بر اوج گیری خدمت رسانی مسئولان شهرستانی را پای کار ارتقای خدمت رسانی به مردم آورده است.
مهرواره اوج بر حول محور دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر اوج گیری خدمت رسانی مساجد شکل گرفت؛ اکنون این ائمه جماعات و امامان محله و روستا هستند که باید در اثبات ولایتمداری، خودی نشان دهند.
در این میان برخی ائمه جماعات با همت بلندی که دارند وقت را غنیمت شمرده و با سرعت عمل بیشتری دست به کار شدند و ظرفیت-های مختلف را به کارگیری می کنند. حجت الاسلام عبدالله جلیل پور امام روستای گچ بلند شهرستان بهمئی، استان کهگیلویه وبویراحمد، از جمله این افراد است.
حجت الاسلام جلیل پور در راستای لبیک به دستور رهبر انقلاب و پیشبرد نهضت خدمت رسانی مساجد به مردم، وارد عمل شده و در شروع کار مسئولان شهرستانی را نیز پای کار آورده است.
وی با دعوتی که از امام جمعه، فرماندار، بخشدار، رؤسای ادارات نظیر اوقاف و امورخیریه، مسکن و شهرسازی و دیگر نهادها داشته، زمینه را فراهم کرد تا حرف دل مردم روستای گچ بلند توسط مسئولان شنیده شود.
این جلسه که با یاری امام جمعه شهرستان بهمئی شکل گرفت مصوبات ارزشمندی را هم به همراه داشت که از جمله این مصوبات رسیدگی به پرونده زمین های کشاورزی، ممیزی، مسکونی و سرحدات اهالی گچ بلند، رسیدگی به مشکل آب روستا و تقویت فشار آب، تقویت سیستم تلفن همراه و وصل به فیبر نوری و پیگیری خط تلفن ثابت روستا، احداث ساختمان پایگاه مقاومت بسیج خواهران، مساعدت به منظور جدول کشی و آسفالت کوچه ها و خیابان ها و احداث پارک تفریحی برای روستا است.
بحث و تبادل نظر
    ابوذر شاه‌حیدری پور
    سپتامبر 6, 2021

    سلام علیکم لطفا برنامه های بنیاد هدایت ویارا وامام روستا ومحله را برای روحانیون مستقر وهجرت تشریح فرمایید تا در جریان باشیم. متشکرم شیخ ابوذر شاه‌حیدری پور کرمان شهرستان بردسیر روحانی مستقر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!