مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس تاکید کرد؛

اوج گرفتن نهضت خدمت رسانی در مساجد فارس

اوج گرفتن نهضت خدمت رسانی در مساجد فارس
مجتبی عظیمی
0
۱۴ شهریور ۱۴۰۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس در خصوص ادامه ارائه خدمت به مردم گفت: نهضت خدمت رسانی به مردم در مساجد فارس با عنوان «مهرواره اوج» در حال اجراست.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: در راستای تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب با هدف ادامه خدمت رسانی به مردم، با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی طرحی تحت عنوان «مهرواره اوج» در سطح استان تا پایان آبان ماه سال جاری اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: مساجد همواره پایگاه تربیت انسان‌های وارسته و مرکز حمایت از نیازمندان و محور ارائه خدمات اجتماعی بوده‌اند، در دوره شیوع بیماری کرونا بار دیگر ضرورت بر محور بودن مساجد با هدف پای کار آوردن مردم و برنامه ریزی برای حل مشکلات و رفع نیازمندی‌های محلات برای همگان روشن است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به محوریت امام جماعت مساجد و همراهی والا و ارزشمند مردم در دوران شیوع کرونا گفت: کادر درمان همواره با کمک اصحاب مسجد و هیأت مذهبی در خدمت مردم بوده‌اند و اکنون امامان مساجد سراسر استان فارس می‌بایست همگام با مبلغین در سطح کشور با عزمی راسخ و اراده‌ای استوار از تمام ظرفیت‌های مساجد و محله خود برای حل مسائل و مشکلات اهالی محله خویش و اوج گرفتن نهضت خدمت رسانی در مساجد استفاده کنند.
حجت الاسلام مهرابی یادآور شد: جلسات استانی با حضور معاونین، مدیران شهرستان‌ها برگزار شد، همچنین جلسه‌ای ویژه برای مناطق تلفیقی با هدف عملیاتی کردن این طرح با همت ائمه جماعات، امامان محله و روستا به منظور بالا بردن نهضت خدمت رسانی و مواسات از اول شهریور ماه جاری در این استان برگزار شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس بیان داشت: از آغاز این طرح تا کنون تعداد ۵۱۸ نفر از ائمه جماعات استان فارس در مرحله اول ثبت نام کرده‌اند که در ادامه با ارزیابی‌هایی و سنجش‌های که انجام شده امید است تعداد بیشتری از این عزیزان در طرح ثبت نام کنند.
وی تصریح کرد: تمامی ائمه جماعات استان فارس می‌توانند جهت شرکت در این طرح به آدرس https://survey.porsline.ir/s/ALpbMUI مراجعه نمایند.
در دیگر رسانه ها:
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!