برنامه های امام جماعت مسجد امام رضا برای تحقق ارتقای خدمت رسانی مساجد

برنامه های امام جماعت مسجد امام رضا برای تحقق ارتقای خدمت رسانی مساجد
مجتبی عظیمی
0
۱۴ شهریور ۱۴۰۰
حجت الاسلام خانی پور امام جماعت مسجد امام رضا(ع) کوی شهید چمران شهرستان لاهیجان است که در لبیک به دستور رهبر معظم انقلاب برای ارتقای خدمت رسانی مساجد برنامه هایی را در دستور کار دارد.
حجت الاسلام صادق خانی پور امام جماعت مسجد امام رضا(ع) کوی شهید چمران شهرستان لاهیجان استان گیلان است که در ادامه فعالیت های خود در روزهای شیوع ویروس کرونا، در لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب برای ارتقای خدمت رسانی مساجد کارهای نویی را در برنامه خود دارد.
 امام جماعت کوی شهید چمران در زمان قریب به دو سالی که کشور درگیر مسئله کرونا است اقدامات متنوعی را انجام داده است تا بتواند از آلام آسیب دیدگان این بیماری بکاهد.
توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان، سرکشی از بیماران کرونایی، توزیع ماسک و ۳۰ بسته بهداشتی از فعالیت هایی است که این امام امام جماعت به آن ها پرداخته است.
حجت الاسلام خانی پور در تشریح  برنامه های خود برای شرکت در مهرواره اوج می گوید: برای اینکه فعالیت های خود را در مساجد ارتقا دهیم، برنامه ریزی هایی صورت داده ایم که در آن تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند، تعمیرات منازل افراد بی بضاعت دیده شده است.
شناسایی افراد بی بضاعت و ارائه کمک های ماهیانه به آن ها و هماهنگی با پزشکان منطقه برای ارائه خدمات رایگان پزشکی به نیازمندان، بخش دیگری از برنامه های این امام جماعت را تشکیل می دهد.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!