به همت امام محله شهرک شهید رجایی رقم خورد؛

شرکت بیش از ۱۱۰۰ نفر در مسابقات کتابخوانی

شرکت بیش از ۱۱۰۰ نفر در مسابقات کتابخوانی
مجتبی عظیمی
0
۱۷ شهریور ۱۴۰۰

حجت الاسلام ابراهیمی با ایجاد کانال کتابخوانی در فضای مجازی و برگزاری مسابقات توانسته است زمینه ارتقاء فرهنگی جمع زیادی از جوانان را فراهم کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام سلیم ابراهیمی، امام محله شهرک شهید رجایی شهرستان آبدانان ایلام از مبلغینی است که در ایام شیوع کرونا مانند دیگر روحانیون اقدام به حمایت از آسیب دیدگان از کرونا و خانواده های بی بضاعت کرده است.
امام مسجد حضرت مهدی(ع) در راستای فعالیت فرهنگی و جذب جوانان اقدام به راه اندازی کانال کتابخوانی در فضای مجازی نموده است؛ وی در این باره می گوید: هر ماه دو مسابقه کتابخوانی برگزار می کنیم و بیش از ۱۱۰۰ شرکت کننده در این مسابقات شرکت می کنند.
حجت الاسلام ابراهیمی می گوید: تأمین هدایای مسابقات ابتدا از هزینه شخصی بود و در مقطعی هم از بسیج برای تهیه این هدایا کمک گرفتیم.
وی همچنین در دهه اول محرم مسابقه ای را با موضوع سخنرانی های هر شب خود طراحی کردند که در هر شب به ۴ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می شد.
این امام محله از مشکلات خانوادگی محله نیز غافل نبوده و با جلسات مشاوره به حل و فصل مشکلات خانواده ها می پردازد.


حجت الاسلام ابراهیمی با توزیع سبد غذایی و تهیه کارت هدیه برای خانواده های بی بضاعت به یاری آن ها رفته و با همکاری گروه جهادی مسجد اقدام به تعمیر منازل برخی از افراد سالخورده کرده است.
از دیگر اقدامات این امام تلاشگر در ایام کرونا راه اندازی کارگاه تولید ماسک برای مقابله با این ویروس و ایجاد اشتغال می باشد.
وی که از شرکت کنندگان مهرواره اوج هم هست در مورد برنامه های در دست اقدام خود می گوید: به دنبال راه اندازی کارگاه خیاطی هستیم و امکان رایزنی با آموزش و پرورش برای خرید محصولات کارگاه وجود دارد؛ همچنین مکان برای راه اندازی کارگاه جوراب بافی مهیاست ولی به دلیل نبود بودجه و عدم همکاری مسئولین این کار معطل مانده است.
وی گرمای زیاد، مشکلات اقتصادی و مسائل فرهنگی را از جمله معضلات شهرستان آبدانان می داند و از حضور کم مبلغین در این منطقه گله مند است؛ وی نگاه ویژه مسئولین به این منطقه را ضروری می داند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!