ارائه کمک های مستمر به نیازمندان و پیگیری مشکلات خانواده های درگیر با کرونا

ارائه کمک های مستمر به نیازمندان و پیگیری مشکلات خانواده های درگیر با کرونا
مجتبی عظیمی
0
۱۷ شهریور ۱۴۰۰

حجت الاسلام انصاری در محله خود به ارائه خدمات ادامه دار به نیازمندان می پردازد و با کسب اطلاع از مشکلات خانواده های درگیر کرونا نسبت به حل این مشکلات اقدام می کند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام علی انصاری امام پایگاه فرهنگی اجتماعی محله آبگرمو شهرستان گچساران است که مدت یک سال است که در مسجد امام سجاد(ع) این محله مشغول به خدمت رسانی به اهالی است.
او در خصوص خدماتی که از سوی پایگاه فرهنگی اجتماعی در دوره شیوع بیماری کرونا به مردم محله آبگرمو داده شده است می گوید: از ابتدا تلاش کردیم تا خدمات و کمک هایی که به نیازمندان داده می شود به صورت مستمر باشد؛ از این رو کمک ها مالی و بسته های معیشتی را تهیه و به طور منظم بین نیازمندان تقسیم کردیم.
از اقدامات مؤثر حجت الاسلام انصاری تماس با خانواده های درگیر با بیماری کرونا است؛ او در این خصوص اظهار می کند: در تماس هایی که با خانواده های بیماران کرونایی می گرفتیم احوال آن ها را جویا و از مشکلات آن ها را مطلع می شدیم.
او ادامه می دهد: با مراکز بهداشتی برای ارائه خدمات به این بیماران هماهنگی کردیم؛ برخی از این افراد نیز نیازمند دارو بودند و توانایی تهیه دارو را نداشتند که با کمک خیرین برای این عزیزان داروی لازم تهیه شد.
امام پایگاه فرهنگی اجتماعی محله آبگرمو در چند ماهه اخیر کمک های خوبی را از خیرین برای نیازمندان محله جمع آوری و بین آن ها توزیع کرده است؛ کمک های نقدی توزیع شده بیش از ۷ میلیون بوده است.
شرکت کننده مهرواره اوج با شناسایی خانواده های بی بضاعتی که منازل آن ها نیاز به تعمیرات دارد، این افراد را به ارگان های مربوطه معرفی می کند تا نسبت به حل مشکلات آن ها اقدام شود.
مقابله با آسیب های اجتماعی و از جمله اعتیاد از مهمترین دغدغه های حجت الاسلام انصاری است و به کارگیری ظرفیت خیرین و نهادهای مسئول از برنامه های او است.
حجت الاسلام انصاری امام پایگاه فرهنگی اجتماعی محله آبگرمو در محله خود به ارائه خدمات ادامه دار به نیازمندان می پردازد و با کسب اطلاع از مشکلات خانواده های درگیر کرونا نسبت به حل این مشکلات اقدام می کند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!