برگزاری نشست های توجیهی مهرواره اوج در شهرستان های مختلف کشور

برگزاری نشست های توجیهی مهرواره اوج در شهرستان های مختلف کشور
مجتبی عظیمی
0
۱۷ شهریور ۱۴۰۰

امامان جماعات و امامان محله و روستا در شهرستان های مختلف کشور در نشست های جداگانه گرد هم آمدند تا با مراحل اجرایی مهرواره اوج آشنا شوند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، با آغاز مهرواره اوج از تاریخ سی و یکم مرداد ماه و همزمان با روز جهانی مسجد، نشست های توجیهی برای آشنایی امامان جماعات، محله و روستا با این مهرواره در استان ها و شهرستان های مختلف در حال برگزاری است.

در همین راستا جلسه توجیهی مهرواره اوج در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب و با حضور حضرت حجت الاسلام کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ، حجت الاسلام میرزایی راهیار بنیاد هدایت در منطقه غرب کشور و مدیران شهرستانی و جمعی از ائمه جماعات و امامان محله و روستا برگزار شد.

 

جلسه مشابهی نیز با حضور راهیاران استانی و شهرستانی در شهرستان های سرپل ذهاب و قصر شیرین برگزار شد که در آن امامان با اهداف و شیوه های اجرایی مهرواره اوج آشنا شدند.

 

 

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگاور یکی دیگر از میزبانان نشست توجیهی مهرواره اوج بود؛ این نشست با حضور امامان جماعات و امامان محله و روستا برگزار شد.

 

امامان جماعت و امامان محله و روستا گیلانغرب در نشست تبیین مهرواره اوج با حضور مدیران استانی و شهرستانی اداره تبلیغات اسلامی و راهیاران بنیاد هدایت حضور یافتند.

در استان خراسان جنوبی و شهر خضری و دشت بیاض شهرستان قائن نیز راهیاران استانی و شهرستان و ائمه جماعات و امامان محله و روستا گرد هم آمدند تا روند اجرایی مهرواره اوج را بررسی کنند.

نشست حجت الاسلام رضایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی و راهیاران استانی و شهرستانی این استان با جمعی از امامان‌ شهرستان سرایان برنامه دیگری بود که با هدف آمادگی برای اجرای مهرواره اوج رقم خورد.

 

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!