مسئول اداره تبلیغات اسلامی طبس خبر داد؛

مشارکت ۷۰ مسجد شهرستان طبس در اجرای طرح «مهرواره اوج»

مشارکت ۷۰ مسجد شهرستان طبس در اجرای طرح «مهرواره اوج»
مجتبی عظیمی
0
۲۰ شهریور ۱۴۰۰

حجت الاسلام قناعت گفت: ۷۰ مسجد در شهرستان طبس به منظور اجرای طرح «مهرواره اوج» در جهت ایجاد انگیزه مجدد برای خدمت رسانی و شناسائی و حل مسائل محله با جلب مشارکت مردم و خیرین مشارکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام «محمد قناعت» مسئول اداره تیلیغات اسلامی طبس اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در جامعه و به وجود آمدن مشکلات مختلف برای عموم مردم تصمیم به برگزاری طرح «مهرواره اوج» گرفته است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی طبس در ادامه بیان کرد: این طرح در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:«این نهضت احسان عمومی، نهضت مواسات بایستی ادامه پیدا کند باید این نهضت مجددا اوج بگیرد به نظر من مرکز هم بایستی مساجد باشد» اجرا می شود.

وی با اشاره به نقش مساجد و امامان محلات در اجرای این طرح گفت: بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی عملیاتی را با عنوان مهرواره اوج با مرکزیت مساجد و با محوریت امامان محلات طراحی کرده است تا با اوج گیری مجدد نهضت مواسات نسبت به حل مشکلات محله اقدام شود.

حجت الاسلام قناعت به هدف از اجرای طرح «مهرواره اوج» اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح شناسایی مساجد و امامان فعال و استفاده از ظرفیت آن ها در جهت ایجاد انگیزه مجدد برای خدمت رسانی و شناسائی و حل مسائل محله با جلب مشارکت مردم و خیرین است و در این طرح مشکلات و مسائل محله شناسایی می شود و توسط مردم با مرکزیت مساجد نسبت به حل آن ها اقداماتی صورت می گیرد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی طبس در خصوص زمان اجرای طرح «مهرواره اوج» عنوان کرد: این طرح از ۳۱ مرداد ماه شروع شده است و به مدت سه ماه تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت و ۷۰ مسجد از شهرستان طبس در این طرح مشارکت دارند.

در دیگر رسانه ها:
خبرگزاری شبستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!