رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز؛

تعالی شبکه امامت با«مهرواره اوج»/امامان مساجد از سطح پیش‌نماز به امام محله تبدیل می شوند

تعالی شبکه امامت با«مهرواره اوج»/امامان مساجد از سطح پیش‌نماز به امام محله تبدیل می شوند
مجتبی عظیمی
0
۲۰ شهریور ۱۴۰۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز گفت: هدف مهرواره اوج، تعالی شبکه امامت است و تلاش خواهد شد امامان مساجد از سطح یک پیش‌نماز به امام محله تبدیل شوند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در نشست خبری مهرواره اوج با بیان توضیحاتی در خصوص این مهرواره اظهار داشت: شعار اصلی این طرح، تعالی شبکه امامت است و تلاش خواهد شد امامان مساجد از سطح یک پیش‌نماز به امام محله تبدیل شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز افزود: در این طرح تلاش می شود امامان محله مرجع فعالیت‌های مختلف در محله باشند و برای حل مسائل مادی، معنوی، اخلاقی و تربیتی مردم در موضوعات خانوادگی، آسیب‌های اجتماعی، سلامت، امنیت و حقوقی نقش محوری داشته باشد.

مجیدی تبار با اشاره به اینکه مهرواره اوج استمرار سنت حسنه کمک های مواسات و همدلی به نیازمندان است، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین رهبری مبنی بر استمرار کمک های مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان طرح مهرواره اوج را در شهرستان نطنز آغاز کرده است.

وی گفت: براساس طرح مهرواره اوج روحانیون و امامان جماعات مساجد شهرستان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد و با جذب خیرین، معتمدین و افراد توانمند نسبت به کمک به نیازمندان محلات اقدام خواهند کرد و باید به گونه‌ای در خدمت مردم باشیم که مثل زمان های قبل مردم هر جا در ماندند ناجی خود را امام روستا و محله بدانند.

وی به اهداف برگزاری این طرح پرداخت و گفت: ایجاد انگیزه مجدد برای ورود به عرصه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم در محلات، احیای سنت حسنه مواسات و همدلی با استفاده از ظرفیت مساجد و جلب مشارکت مردم و خیرین برای کمک به نیازمندان از اقداماتی است که در راستای اجرای طرح مهرواره اوج در شهرستان نطنز انجام می‌شود.

در دیگر رسانه ها:
خبرگزاری شبستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!