معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان؛

مساجد در مهرواره اوج مرکز کمک و همیاری مردم می‌شوند

مساجد در مهرواره اوج مرکز کمک و همیاری مردم می‌شوند
مجتبی عظیمی
0
۲۰ شهریور ۱۴۰۰

حجت‌الاسلام رضازاده با اشاره به آغاز «مهرواره اوج» با محوریت مساجد در استان گیلان گفت: در این طرح مساجد مرکز کمک و همیاری مردم می‌شوند.

حجت‌الاسلام«حسینعلی رضازاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: مساجد در صدر اسلام و دهه اول انقلاب پناهگاه مردم بوده‌اند و مسجد باید تکیه‌گاه، پایگاه و محل رجوع مردم باشد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان افزود: «مهرواره اوج» با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی، در استان گیلان آغاز شده است.

وی با بیان‌ اینکه هدف از برگزاری «مهرواره اوج» ارتقای خدمت‌ رسانی مساجد با رویکرد حل مشکلات محلات است، تصریح‌ کرد: جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و در نهایت کمک به برطرف کردن مشکلات محلات از آثار مثبت «مهرواره اوج» خواهد بود.

رضازاده با اشاره به اینکه در اجرای این مهرواره روحانیون و امامان جماعت مساجد استان مسائل و مشکلات محلات خود را در حوزه‌های مختلف همچون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … رصد می‌کنند، گفت: روحانیون و امام جماعت پس از رصد مسائل، با جذب افراد توانمند و همکاری مردم نسبت به حل مشکلات محلات اقدام می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان‌ اینکه در طرح «مهرواره اوج» مساجد مرکز کمک و همیاری مردم می‌شوند، تصریح‌ کرد: با توجه به نقش مهم ائمه جماعت در مساجد، این افراد به عنوان محور طرح در خدمت‌ رسانی به مردم نقش‌آفرینی می‌کنند.

حجت‌الاسلام رضازاده خاطر نشان‌ کرد: از همه هم‌ استانی‌ها انتظار داریم برای شرکت در این مهرواره به مساجد مراجعه و با همکاری‌شان شاهد نتایج مثبت این طرح باشیم.

در دیگر رسانه ها:
خبرگزاری شبستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!