به همت اداره تبلیغات استان تهران برگزار می‌شود؛

اجرای طرح مهرواره اوج تا پایان ماه صفر

اجرای طرح مهرواره اوج تا پایان ماه صفر
مجتبی عظیمی
0
۲۱ شهریور ۱۴۰۰

اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری هیأت مذهبی، فرهنگی و مؤسسات قرآنی استان تهران طرح مهرواره اوج را تا پایان ماه صفر، همراه با بسته‌های معیشتی و حمایتی ادامه خواهند داد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، در ایام ماه محرم امسال اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری هیأت مذهبی، کانون‌های فرهنگی و مؤسسات قرآنی استان تهران در کنار اجرای مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقدام به اجرای طرح‌های مختلف مواسات و همدلی در سطح استان نمودند.
در ماه محرم امسال بیش از ۲۶۵ هزار قرص نان رایگان، یک میلیون و ۷۷۰ هزار پرس غذای گرم، ۴۶۵ هزار بسته معیشتی و ۱۳۰ دست سیسمونی در بین نیازمندان مناطق محروم توزیع شد.
امسال همچون سنوات گذشته هیأت مذهبی تلاش کردند علاوه بر برپایی مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در حل مشکلات معیشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا و افزایش خانواده‌های آسیب دیده از آن قدم مؤثری بردارند تا علاوه بر اجر معنوی و ثواب اخروی، اندوهی را از دل مؤمنی بزدایند.
همچنین در ادامه اقدامات مومنانه و همدلی هیأت مذهبی، تشکل‌های فرهنگی و قرآنی قصد دارند با همکاری مساجد شاخص استان در طرح مهرواره اوج تا پایان ماه صفر، بسته‌های معیشتی و حمایتی، نان و غذای گرم، ارزاق، گوشت و مرغ، لوازم‌التحریر و البسه گرم زمستانی را در بین نیازمندان مناطق مختلف توزیع کنند.

در دیگر رسانه ها:
خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!