با حضور همسنگران و راهیاران منطقه ای بنیاد هدایت؛

گارگاه آموزشی شهید بیاضی زاده برگزار شد

گارگاه آموزشی شهید بیاضی زاده برگزار شد
مجتبی عظیمی
0
۲۱ شهریور ۱۴۰۰

کارگاه آموزشی شهید حجت الاسلام بیاضی زاده ویژه همسنگران بنیاد هدایت و راهیاران منطقه ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، کارگاه آموزشی معاونت راهبری، مزیّن به نام شهید حجت الاسلام بیاضی زاده با حضور همسنگران بنیاد هدایت و راهیاران منطقه ای برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی موحد مدیر پژوهش بنیاد هدایت در این کارگاه مدل توانمندسازی امام را تبیین کرد و اظهار داشت: مدل آموزش گعده هم ابزار راهبردی و هم ابزار پایه ای است.

وی در ادامه بیان کرد: مرحوم میرزای شیرازی صاحب فتوای تنباکو درس خارج  خود را با روش گعده ارائه  می کرد و روش گعده اتاق طراحی عملیات و مدیریت عملیات است.

مدیر پژوهش بنیاد هدایت در بخش دیگر این کارگاه آموزشی به موضوع شیوه مسئله یابی و ظرفیت‌های حل مسئله پرداخت و بیان داشت: ابتدا باید مشکلات را با کمک مردم احصا کرد و با بررسی وضع موجود و مشخص کردن نقطه مطلوب، مشکل را به مسئله تبدیل کنیم.

حجت الاسلام موحد ارزیابی مسائل با کمک مردم را مرحله بعدی در فرآیند حل مسئله خواند و افزود: پس از ارزیابی و اولویت بندی آن ها باید ریشه های مسائل را به کمک مردم پیدا کنیم تا در نهایت بتوانیم راه حل مناسب را برای هریک از مسائل مشخص کنیم.

وی تصریح کرد: پس از بارش فکری مردم در ارائه حل مسائل باید ظرفیت ها را شناسایی کرد و همه این موارد را در بوم پیاده سازی کرده و برای حل مسائل حتما باید زمانبندی کنیم.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!