مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد؛

مهرواره اوج فرصتی برای هم گرایی بیشتر در مسیر خدمت رسانی به مردم

مهرواره اوج فرصتی برای هم گرایی بیشتر در مسیر خدمت رسانی به مردم
مجتبی عظیمی
0
۲۳ شهریور ۱۴۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مهرواره اوج فرصتی مهم برای هم گرایی بیشتر در مسیر خدمت رسانی به مردم است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام علی انصاری راد مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، به ارزیابی خود از برگزاری سلسله نشست‌های هم اندیشی شهید حجت الاسلام بیاضی زاده ضمن مهرواره اوج پرداخت و اظهار داشت: این نشست یکی از نشست‌های مهم و با محتوای عالی بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان افزود: خوشبختانه مسائل مهمی پیرامون شبکه‌های تبلیغی از طریق گعده‌ها و حلقه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و بخش مهمی از مسائل مهم رصد شد و راهکارهایی نیز در جهت رفع مسائل ارائه گردید.
وی بیان کرد: امید است این راهکارها که از طریق برگزاری نشست و ارزیابی کارشناسان در گعده ها و حلقه‌ها به دست آمده است در ماه‌های آینده مورد پیگیری قرار بگیرد. البته ممکن است کاستی‌هایی نیز وجود داشته باشد که باید به خوبی رصد شود تا این طرح به طور جامع برگزار شود.
حجت الاسلام انصاری راد تصریح کرد: خلاقیت‌ها و ایده‌هایی نیز در این حلقه‌ها مطرح شده که باید مورد توجه قرار بگیرد و چنین نشست‌هایی تداوم داشته باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در مورد مهرواره اوج خاطرنشان کرد: مهرواره اوج فرصتی برای هم گرایی بیشتر در مسیر خدمت رسانی به مردم است و امیدواریم با پیش بینی‌های لازم، اتفاقات خوبی رقم بخورد و با برنامه ریزی کامل و مطالعات وسیع، طرح‌ها عملیاتی شود.
وی اظهار داشت: این جشنواره فرصت مهمی در هم افزایی بین تشکل‌های دینی و روحانیت است و می‌تواند مانند طرح مهرواره محله همدل دستاوردهای خوبی داشته باشد.
حجت الاسلام انصاری راد عنوان داشت: باید در جهت پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده تلاش کرد و در این راه از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها، حداکثر بهره برداری را داشته باشیم، قطعاً در این مسیر نقش ائمه جماعات در پیشرفت این طرح اهمیت زیادی دارد.

در دیگر رسانه ها:
خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!