برگزار شد؛

دومین روز نشست شهید بیاضی زاده

دومین روز نشست شهید بیاضی زاده
مجتبی عظیمی
0
۲۳ شهریور ۱۴۰۰

دومین روز نشست شهید بیاضی زاده با هدف هم اندیشی و هم افزایی در اجرای مهرواره اوج با حضور مدیران ادارات تبلیغات شش استان و شبکه راهیاری بنیاد هدایت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، دومین روز از سومین دوره نشست های شهید بیاضی زاده با هدف هم اندیشی و هم افزایی در اجرای مهرواره اوج با حضور مدیران کل ادارات تبلیغات اسلامی استان های قم، اصفهان، قزوین، همدان، چهار محال بختیاری و البرز ، معاونین فرهنگی این استان ها و شبکه راهیاری بنیاد هدایت در قم برگزار شد.
این نشست با ارائه حسن قاسمی دستیار مدیرعامل بنیاد هدایت آغاز شد؛ وی به موضوع مسئله یابی و ظرفیت های حل مسئله پرداخت و راهکارهای حل مسئله را مورد بررسی قرار داد.
کارگاه های عملی بوم حل مسئله بخش دوم این نشست بود و در آن مدیران شهرستانی سازمان تبلیغات اسلامی در ۶ حلقه تقسیم شدند و به تمرین مسئله یابی و شناسایی ظرفیت های حل مسئله پرداختند؛ در پایان این بخش نیز نماینده حلقه ها نتیجه کار خود را ارائه دادند و هیئت داوران که متشکل از مدیران کل ۶ استان بود حلقه برتر را برگزیدند.
ارائه حجت الاسلام رضا غلامی قائم مقام بنیاد هدایت با موضوع مدل راهیاری بخش دیگری از این نشست بود که در آن مدل راهیاری و مزایای آن مورد بررسی قرار گرفت؛ پس از این بخش نیز کارگاه بوم راهیاری در حلقه های شش گانه برگزار شد و در نهایت نماینده های حلقه ها به ارائه نتایج فعالیت حلقه خود پرداختند.
گفتنی است این نشست با تقدیر از مدیران شهرستانی که در مهرواره محله همدل عملکرد خوبی داشتند به پایان رسید.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!