همزمان با هفته دفاع مقدس؛

رزمایش کمک مؤمنانه در مساجد استان کرمان برگزار می‌شود

رزمایش کمک مؤمنانه در مساجد استان کرمان برگزار می‌شود
مجتبی عظیمی
0
۲۷ شهریور ۱۴۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه با محوریت مساجد و توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در هفته دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی از توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان استان کرمان توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شروع عملیات و جمع‌آوری کمک‌های مردمی از هفته دفاع مقدس خواهد بود، گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی از تاریخ ۳۰مرداد ماه و به مناسبت هفته مسجد آغاز و ۳۰ شهریور به مناسبت هفته دفاع مقدس توزیع می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه کمک‌های معیشتی بین نیازمندان هر محله از طریق مساجد انجام می‌شود افزود: بعد از شناسایی نیازمندان، توزیع بسته‌ها در محله و در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا انجام می‌شود.
وی هدف از توزیع بسته‌های معیشتی را لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و اوج گرفتن نهضت مواسات و خدمت به مردم از طریق مساجد استان عنوان کرد و افزود: بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ مبنی بر محوریت مساجد در شناسایی نیازمندان و ارائه خدمات مختلف به آن‌ها تعداد زیادی از مساجد با محوریت امام جماعت به جمع آوری کمک‌های مردمی در جهت لبیک به امام امت اقدام کردند.
حجت‌الاسلام حقانی افزود: با همت خیرین و مردم مبلغ ۸ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده که در قالب ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با کمک برخی نهادها توزیع خواهد شد.

در دیگر رسانه ها:
خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری ایکنا

وب سایت اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!