به همت بنیاد هدایت؛

سلسله نشست های شهید بیاضی زاده در ۷ استان برگزار می‌شود

سلسله نشست های شهید بیاضی زاده در ۷ استان برگزار می‌شود
مجتبی عظیمی
0
۲۸ شهریور ۱۴۰۰

دبیر اجرایی سلسه نشست های شهید بیاضی زاده گفت: سلسله نشست های شهید بیاضی زاده در راستای تحقق اهداف گام سوم «مهرواره اوج» در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام پشم فروش دبیر اجرایی سلسه نشست های شهید بیاضی زاده در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره به اینکه «سلسه نشست های شهید بیاضی زاده» با هدف توانمند سازی مدیران ادارات کل تبلیغات استان های سراسر کشور، در شهرکرمان زادگاه شهید بیاضی زاده آغاز به کار کرده است، بیان داشت: در این نشست ها ۷ استان به‌عنوان مراکز اصلی برگزاری نشست‌ها انتخاب شده اند و از استان‌های هم‌جوار دعوت شد که برای حضور در نشست‌ها به استانهای منتخب بیایند.
وی افزود: مخاطبین این سلسله نشست ها حدود ۵۰۰ نفر از مدیران شهرستان، معاونین فرهنگی و مدیران کل استان‌ها و راهیاران شهرستان ها هستند که توسط ۱۰ استاد اعزامی از بنیاد هدایت طی دو روز و نیم آموزش می بینند.

حجت‌الاسلام پشم‌فروش موضوعات مطرح شده در این نشست‌ها را گفتمان راهیاری، شیوه برگزاری محفل و شبکه سازی مساجد، شاخصه ارزیابی مساجد و مسئله یابی و ظرفیت یابی و پیدا کردن راه حل مناسب برای حل مسائل محلی برشمرد.
دبیر اجرایی سلسه نشست های شهید بیاضی زاده در پایان گفت: تاکنون این سلسله نشست ها به میزبانی استان های کرمان، فارس و قم برگزار شده و در ادامه استان های آذربایجان شرقی، مازندران و خوزستان پذیرای استان های هم‌جوار خود برای برگزاری این نشست‌ها هستند.
گفتنی است، شهید بیاضی زاده روحانی مدافع حرم کرمانی در ۲۲ مهرماه سال ۱۳۹۷ بر اثر شلیک خمپاره در منطقه حمات سوریه به شهادت رسید.

در دیگر رسانه ها:
وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!