معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد:

لبیک‌ ۱۱۰ امام جماعت استان بوشهر به «مهرواره‌ اوج»

لبیک‌ ۱۱۰ امام جماعت استان بوشهر به «مهرواره‌ اوج»
مجتبی عظیمی
0
۲۸ شهریور ۱۴۰۰

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ارتقای خدمت‌رسانی با محوریت مساجد را از اهداف مهم مهرواره اوج عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام محمد قادری، از لبیک‌گویی ۱۱۰ امام جماعت استان بوشهر به «مهرواره‌ی اوج» خبر داد و گفت: در این عملیات همگام با سراسر کشور در بوشهر ۱۱۰ نفر از امامان جماعت به این طرح لبیک گفتند.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در تشریح طرح مهرواره اوج، اظهار کرد: این طرح به منظور لبیک امامان مساجد در سراسر کشور به پیام مقام رهبری (نهضت احسان عمومی و مواسات با محوریت مساجد) در حال اجرا است.
وی، ارتقاء خدمت‌رسانی با محوریت مساجد را از اهداف مهم مهرواره اوج دانست و اظهار کرد: با توجه به اوج‌گیری شیوع کرونا بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی عملیاتی تحت عنوان «مهرواره اوج» با شعار ارتقاء خدمت‌رسانی مساجد با محوریت این مکان مقدس طراحی و عملیاتی کرده است.
حجت‌الاسلام قادری با تشریح اهداف این طرح، ایجاد انگیزه مضاعف در مساجد برای ورود به عرصه خدمت‌رسانی و حل مسائل محله و ارتقای امامان در جلب مشارکت مردم برای حل مسائل به ویژه استفاده از ظرفیت حلقه میانی در عملیات‌های مسجدمحور را از اهداف مهم این طرح عنوان کرد.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: ارتقاء روش‌های شناسایی مسئله خلاقیت ها و راهنمایی حل مسئله، شناسایی امامان فعال، ایجاد و تقویت شبکه امامت در شهرها و ترویج گفتمان امامت و تقویت و ارتقای شبکه راهیاری دیگر اهداف این طرح به شمار می‌رود.
وی، شناخت مسئله و جوانب آن، نقاط روشن و ظرفیت‌های قابل اتکاء، راهکارهای عملی حل مسئله و جهت گیری صحیح به سوی جامعه اسلامی را به عنوان مراحل اجرای این طرح عنوان کرد و ادامه داد: در این عملیات تلاش شده چهار توصیه مقام رهبری به حلقه‌های میانی و جهت‌دهی حرکت و فعالیت این حلقه‌ها به سمت اوج گرفتن فرآیند خدمت‌رسانی با محوریت مساجد صورت بگیرد.

در دیگر رسانه ها:
خبرگزاری مهر
خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!