با محوریت مساجد؛

تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی گلستان تفاهم نامه امضا کردند

تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی گلستان تفاهم نامه امضا کردند
مجتبی عظیمی
0
۲۹ شهریور ۱۴۰۰

تفاهم‌نامه مشترک بین اداره کل تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی گلستان به منظور همکاری بیشتر در زمینه اجرای طرح «مهرواره اوج» با هدف خدمت به نیازمندان امضا شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، آیین امضای تفاهم‌نامه مشترک تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ اسلامی گلستان، بعدازظهر یکشنبه ۱۴۰۰/۶/۲۹ در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این مراسم، هدف از اجرای این تفاهم نامه را اوج گیری تعالی، پیشرفت، رشد و تقریب در استان گلستان، بین این دو نهاد انقلابی و تعمیق برادری و همکاری در پیشبرد اهداف مجموعه و همچنین وحدت شیعه و سنی دانست.
حجت الاسلام عباسعلی گرزین تصریح کرد: محوریت این تفاهم نامه که به بهانه مهرواره اوج شکل گرفته مساجد هستند.
وی با بیان این مطلب که مساجد از زمان پیامبر گرامی اسلام (ص) تا امروز همواره منشاء تحولات عظیم تاریخی در بشر بودند، افزود: دشمنان همواره به دنبال کم رنگ کردن نقش مساجد بودند ولی با شروع انقلاب اسلامی مساجد، در حال احیا شدن و رسیدن به جایگاه واقعی خود هستند.

گرزین بیان کرد: نهضت مواسات با محوریت مساجد و با هدف کمک به محرومان جامعه در ایام کرونا و سیل به یاری مردم شتافت، این نهضت توانست جهشی در ارائه خدمات اجتماعی به محرومان با مرکزیت مساجد ایجاد کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه مهرواره اوج، اوج خدمت رسانی به نیازمندان شیعه و سنی است، ابراز امیدواری کرد: تفاهم نامه مشترک تبلیغات اسلامی و مرکز بزرگ، آغاز مرحله جدیدی از تحول فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در عرضه ارائه خدمات مضاعف به شیعه و سنی و در راستای احقاق مطالبات رهبر معظم انقلاب در استان باشد.

در دیگر رسانه ها:

خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!