دبیر اجرایی«مهرواره اوج»:

بیش از ۱۹هزار امام جماعت در «پویش لبیک» ثبت‌نام کردند

بیش از ۱۹هزار امام جماعت در «پویش لبیک» ثبت‌نام کردند
مجتبی عظیمی
0
۳۰ شهریور ۱۴۰۰

دبیر اجرایی«مهرواره اوج» گفت: «پویش لبیک»،‌ گام اول «مهرواره اوج» به همت بنیاد هدایت و با مشارکت ۱۹۳۷۷ امام جماعت سنی و شیعه در سراسر کشور درحال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام پشم فروش دبیر اجرایی «مهرواره اوج» در گفتگویی اظهار داشت: امامان جماعات مساجد سراسر کشور که تمایل به حضور در «مهرواره اوج» دارند، ابتدا باید در «پویش لبیک» ثبت نام کنند.
وی با اشاره به اینکه برای شرکت در «مهرواره اوج» نیازی به عضویت در شبکه امامت نیست و تمام امامان جماعات مساجد سراسر کشور می‌توانند در این مهرواره حضور داشته باشند، افزود: علاقه‌مندان به حضور در «مهرواره اوج» می‌توانند تا ۲۳ آبان ماه سال جاری با مراجعه به لینک https://survey.porsline.ir/s/Oigk0Cw در این مهرواره ثبت نام کنند.
دبیر اجرایی «مهرواره اوج» در پایان با اشاره به اینکه تفاوت اصلی «مهرواره اوج» با سایرنهضت‌های خدمت‌رسانی در پیدا کردن مدلی هوشمند برای حل مشکلات اجتماعی است،افزود: در «مهرواره اوج»ما از امامان جماعات می‌خواهیم مشکلات و مسائل محله‌ی خود را به شکلی هدفمند و هوشمند جمع آوری و اولویت بندی کنند و با ریشه‌یابی دقیق، مشکلات را به صورت اصولی برطرف کنند.
حجت‌الاسلام پشم فروش با بیان اینکه تاکنون ۱۹۳۷۷ امام جماعت در «پویش لبیک» شرکت کرده‌اند، از استقبال خوب امامان جماعت اهل سنت نیز خبر داد و گفت: سه استان گلستان، خراسان جنوبی و البرز به ترتیب بیشترین استقبال را از «پویش لبیک» داشته‌اند.

در دیگر رسانه ها:
وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!