برگزاری جلسه آنلاین راهیاران استانی و منطقه‌ای طرح شریکه الامام/ حمایت همه جانبه از بانوان شریکه الامام

برگزاری جلسه آنلاین راهیاران استانی و منطقه‌ای طرح شریکه الامام/ حمایت همه جانبه از بانوان شریکه الامام
مجتبی عظیمی
0
۳۰ شهریور ۱۴۰۰

جلسه هفتگی آنلاین راهیاران استانی و منطقه‌ای شبکه شریکه الامام به همت امور بانوان بنیاد هدایت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، در این جلسه راهیاران به تبادل اطلاعات و بیان مشکلات خود پرداختند و راه حل های پیشنهادی را از مسئولین امور بانوان بنیاد هدایت دریافت کردند.
معصومه سهرابی مدیر دفتر واحد بانوان بنیاد هدایت در این جلسه با اشاره به حمایت همه جانبه از همسران امامان جماعاتی که به عضویت طرح شریکه الامام در می‌آیند، بیان کرد: برگزاری دوره‌های مختلف، جلسات مداوم هم اندیشی، توجیهی و ارزیابی که به منظور توانمندسازی بانوان شریکه الامام انجام می‌شود، به منزله حمایت‌هایی است که از این بانوان صورت می‌گیرد.
مریم زاد قاسمی یکی از اعضای امور بانوان بنیاد هدایت نیز از تداوم این جلسات خبر داد و بیان داشت: این جلسات به صورت هفتگی و مداوم برگزار خواهد شد و در هرجلسه سعی بر این است که یکی از بخش‌های بنیاد هدایت به راهیاران معرفی شود.
حجت الاسلام اسماعیلی مسئول مرکز رسانه بنیاد هدایت که به عنوان میهمان در اولین جلسه آنلاین راهیاران حضور داشت به نقش مهم رسانه در جریان سازی اشاره کرد و گفت: رسانه مهمترین ابزار برای تکثیر مسائل و عرضه روش ها و موانع به مردم است.
وی جریان مسئله امامت را نیازمند پردازش الگوها توسط رسانه دانست و افزود: معرفی و آشنایی افراد با فعالیت‌های امام و شریکه الامام و الگوگیری از این فعالیت‌ها نیازمند انعکاس اخبار است تا الگوها به سمع و نظر دیگران برسد.
حجت الاسلام اسماعیلی به مأموریت مرکز رسانه بنیاد اشاره و عنوان کرد: یک مأموریت ناظر بر امام و حوزویان است و یک گروه مخاطب نیز مردم هستند که باید از ظرفیت‌های ناب نهاد امامت در گوشه و کنار کشور آگاه شوند.
وی جنگ عصر حاضر را جنگ روایت و جنگی بدون گلوله، تفنگ و کشتار اعلام کرد و گفت: در جنگ کنونی باید با امیدواری جهت خنثی نمودن نقشه‌های شوم دشمنان تلاش کرد و از تأثیر فعالیت‌ها بر این جنگ ناامید نبود چرا که اگر خدا بخواهد چندجوان به راحتی بر یک لشکر پیروز می‌شوند.
وی پرداختن به فعالیت‌های شبکه امامت را موجب ایجاد انگیزه برای افراد، الگوگیری و تکثیر امور دانست و از راهیاران معرفی سوژه ها به مجموعه و دغدغه مندی بیشتر در این عرصه را خواستار شد.
حجت الاسلام اسماعیلی با تأکید بر رساندن سوژه‌ها به واحد رسانه بنیاد هدایت ادامه داد: از کنار مسائل به راحتی عبور نکنید و آن‌ها را جهت پردازش به این مجموعه معرفی نمایید چرا که گاهی یک مسئله به ظاهر ساده می‌تواند ثمرات بزرگی را به همراه داشته باشد.
وی در پایان مأموریت اصلی بنیاد هدایت را ارتقای شبکه امامت عنوان کرد و از خدمات این نهاد برای دست یابی به این هدف خبر داد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!