تشریح فعالیت های مسجد جامع شهر ارسک؛

از بازسازی واقعه غدیر با بیش از ۵ هزار تماشاگر تا برنامه های جهادی

از بازسازی واقعه غدیر با بیش از ۵ هزار تماشاگر تا برنامه های جهادی
مجتبی عظیمی
0
۳۰ شهریور ۱۴۰۰

حجت الاسلام مصطفایی گفت: به همت جوانان این مسجد واقعه غدیر بازسازی شد و بیش از ۵ هزار نفر از سراسر استان به تماشای آن آمدند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام مرتضی مصطفایی یکی از شرکت کنندگان مهرواره اوج و امام جماعت مسجد جامع شهر ارسک از توابع شهرستان بشرویه خراسان جنوبی در گفت و گویی در تشریح فعالیت های مسجد جامع اظهار داشت: با توجه به استقرار قرارگاه شهید سلیمانی در مسجد، بسیاری از فعالیت های جهادی و فرهنگی به همت جوانان در حال انجام است.
امام جماعت مسجد جامع ارسک افزود: در مسجد گروه جهادی شهید صدرزاده را مرکب از جوانان دانشجو تشکیل داده ایم که برنامه های مختلف را پیش می برند.
وی عنوان کرد: یکی از اقدامات قابل توجهی که با مدیریت مسجد و با کمک جوانان رقم خورد، بازسازی واقعه غدیر بود که در سطح استان نمونه بود و تعداد ۲۰۰ بازیگر داشت؛ قریب به ۵ هزار و ۵۰۰ نفر برای تماشای این برنامه در شهر ارسک حضور پیدا کردند؛ البته این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
حجت الاسلام مصطفایی گریزی هم به برنامه های دیگر مسجد در دهه ولایت زد و گفت: در این ایام با کمک های مردمی بالغ بر ۲۷ میلیون تومان جمع آوری شد که در برنامه اطعام غدیر مورد استفاده قرار گرفت و بیش از ۳۰ میلیون تومان هم توسط خیرین برای قربانی اهدا شد که با این مبلغ تعدادی گوسفند خریداری، ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شد.
امام جماعت مسجد جامع ارسک ابراز داشت: یکی دیگر از برنامه های خوب مسجد کمک ماهیانه به ۵۰ خانوار تحت پوشش بود؛ در کنار این برنامه دیگری هم در حال انجام است، به این صورت که یک روز درمیان بین افراد سالمند و خانواده های درگیر کرونا غذا طبخ و به آن ها تحویل می شود و این کار توسط افراد گمنامی صورت می پذیرد.
وی افزود: هر هفته توسط خیرین و یا کسانی نذر یا عقیقه ای دارند مبالغی اهدا می شود که صرف تهیه گوسفند می شود و گوشت آن بین نیازمندان توزیع می شود. فعالیت های گروه شهید صدرزاده در عرصه های مختلف مانند احداث سرویس بهداشتی و تعمیرات منازل نیازمندان انجام می شود؛ علاوه بر این ها یک مرکز نیکوکاری هم داریم که زیر نظر کمیته امداد به نیازمندان خدمات رسانی می کند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!