امام جمعه بوشهر مطرح کرد:

مهرواره اوج؛ لبیک جهادی به فرمان مقام معظم رهبری

مهرواره اوج؛ لبیک جهادی به فرمان مقام معظم رهبری
مجتبی عظیمی
0
۰۴ مهر ۱۴۰۰

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر طرح مهرواره اوج را لبیک جهادی به فرمان مقام معظم رهبری برای اوج گیری خدمت به محرومان عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین آموزه‌ها و فضائل اخلاقی اسلامی مواسات و رفع چالش‌های مختلف زندگی دیگران به ویژه در حوزه معیشت است.
امام جمعه بوشهر افزود: مواسات، همدردی و خدمت به دیگران به ویژه در شرایطی که چالش اقتصادی و گرفتاری‌های معیشتی گسترده شده، راه کمال انسانی، و زیباترین شکل خدمت به دیگران است.
وی با بیان اینکه نیکنامی محصول نیکوکاری است، ادامه داد: به همین جهت هم در ادبیات و در تمامی عرصه‌های بیانی انسانی بر این موضوع به عنوان کاری که نام نیک از انسان به جای خواهد گذاشت تأکید شده است.
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تصریح کرد: تجلی نیکوکاری انسان در آخرت، عنایت، نیکی و احسان خداوند نسبت به انسان است و انسانی می‌تواند در آن سرا متوقع احسان خداوند باشد که در این دنیا دست دیگران را گرفته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ابراز داشت: طرح مهرواره اوج لبیک جهادی و ولایی به فرمان مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای برای اوج گیری خدمت به محرومان است.
وی در پایان اظهار کرد: از همه مراکز فرهنگی به ویژه مساجد و روحانیت معزز و تلاشگران عرصه خدمت به فرهنگ دینی تقاضا می‌کنم با تلاشی جهادی در این طرح شرکت کنند و با بررسی و شناسایی حوزه‌های مختلف نیازمندی تمام نقاط محروم استان بوشهر، به رفع نیاز نیازمندان تلاش کنند که این راهی برای نجات و کمال انسان است؛ چرا که نیکوکاری طریق نور اوج کمال انسانی است.

در دیگر رسانه ها:
خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!