مدیر دفتر بانوان بنیاد هدایت خبرداد؛

تسریع در توانمندسازی شبکه شریکه الامام با همکاری بنیاد علوی

تسریع در توانمندسازی شبکه شریکه الامام با همکاری بنیاد علوی
مجتبی عظیمی
0
۰۸ مهر ۱۴۰۰

مدیر دفتر واحد بانوان بنیاد هدایت به امضای تفاهم نامه میان بنیاد علوی و بنیادهدایت اشاره کرد و این همکاری را موجب برگزاری سریع تر و بهتر دوره های توانمندسازی اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، جلسه هفتگی آنلاین راهیاران استانی و منطقه‌ای شبکه شریکه الامام به همت امور بانوان بنیاد هدایت برگزار شد.
در این جلسه گزارشی از فعالیت بنیاد علوی در استان‌ها توسط معصومه سهرابی مدیر دفتر بانوان بنیاد هدایت ارائه شد.
سهرابی با اشاره به ایجاد تفاهم نامه فی‌مابین بنیاد هدایت و بنیاد علوی گفت: بنیاد علوی بنا دارد در تأمین هزینه دوره های توانمندسازی، بنیاد هدایت را همراهی کند و در عوض بنیاد هدایت در مناطق تحت پوشش بنیاد علوی دوره‌های توانمندسازی ویژه نهاد امامت اعم از امام و شریکه الامام برگزار کند.
وی این همکاری را موجب برگزاری سریع تر و بهتر دوره های توانمندسازی در مناطق مختلف دانست و آن را از این جهت حائز اهمیت خواند.
مدیر دفتر واحد بانوان بنیاد هدایت با بیان اینکه دوره های توانمندسازی در استان های مختلف در حال برگزاری است خاطرنشان کرد: تاکنون در استان‌هایی همچون ایلام، لرستان، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کرمان دوره دو روزه توانمندسازی علوی برگزار شده است.
وی همچنین خواستار ارتباط راهیاران با افرادی شد که دوره توانمندسازی در استان آن‌ها برگزار نشده و آشنایی این افراد با طرح را تا قبل از برگزاری دوره ها موجب تأثیرگذاری بیشتر این دوره‌ها دانست.
سهرابی با بیان اینکه دوره‌ها توانمندسازی صرفا محدود به دوره های دو روزه نیست بیان داشت: دوره های دیگری نیز درحال برنامه ریزی است و استان‌هایی که مایل هستند دوره توانمندسازی متناسب با نیاز خود برگزار کنند ما بسته به نیاز و ظرفیت استان، آن‌ها را جهت برگزاری دوره یاری خواهیم کرد.
در ادامه این جلسه طاهره یاورطلب مسئول سامانه شریکه الامام، پیرامون این سامانه به ارائه توضیحاتی پرداخت و از راهیاران، ارسال لیست شریکه الامام استان خود را جهت عضویت در اپلیکیشن بیرق در سریع ترین زمان ممکن خواستار شد.
وی در توضیح این سامانه گفت: بخشی از اپلیکیشن بیرق جهت ثبت مشخصات بانوان شریکه الامام طراحی شده و در آن فرم هایی برای درج مشخصات این بانوان برنامه ریزی شده است.
یاورطلب افزود: در این فرم‌ها توانایی فرد، محل استقرار او و موارد بسیار دیگری مشخص می‌شود که می‌توان مطابق با این اطلاعات سطوح شریکه الامام و میزان و نوع توانمندی های آنان را مشخص نمود تا در موارد خاص از ظرفیت آن‌ها در جهت هم افزایی مجموعه همسران استفاده شود.
در این جلسه همچنین راهیاران استانی گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند و از راهنمایی های مدیر دفتر واحد بانوان بنیادهدایت بهره‌مند شدند.
در پایان این جلسه نیز مدیر دفتر واحد بانوان بنیاد هدایت از عملکرد خوب راهیاران استان‌های مرکزی، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی و خراسان جنوبی در چند روز اخیر ابراز رضایت کرد و فعالیت جدی تر و دغدغه مندی بیشتر را از راهیاران حاضر در جلسه خواستار شد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!