کارشناس قرآنی شهرستان صحنه:

برگزاری «مهرواره اوج» ارتقای خدمت‌رسانی مساجد با رویکرد حل مشکلات محلات است

برگزاری «مهرواره اوج» ارتقای خدمت‌رسانی مساجد با رویکرد حل مشکلات محلات است
مجتبی عظیمی
0
۱۰ مهر ۱۴۰۰

حجت الاسلام اکبری، گفت: هدف از برگزاری «مهرواره اوج» ارتقای خدمت‌رسانی مساجد با رویکرد حل مشکلات محلات است، که خوشبختانه تا کنون استقبال خوبی صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام علی اکبری گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان طرح «مهرواره اوج» را در سطح کشور آغاز کرده است که در اجرای «مهرواره اوج»، ۹۲ نفر از روحانیون و امامان جماعت مساجد شهرستان صحنه به‌عنوان محور اصلی طرح خدمت‌رسانی، مسائل و مشکلات محلات خود را رصد کرده و با جذب خیرین و افراد توانمند نسبت به کمک‌رسانی به نیازمندان محلات اقدام می‌کنند.

کارشناس قرآنی شهرستان صحنه بااشاره به آثار مثبت طرح مهرواره اوج افزود: جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و درنهایت کمک به حل مشکلات محلات از آثار مثبت طرح مهرواره اوج خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت مساجد این طرح اجرا خواهد شد و امامان جماعت را پای کار اجرای فرمان رهبری خواهیم آورد.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اینکه مساجد شهرستان صحنه در پویش لبیک ((مهرواره اوج)) ثبت نام کرده اند تصریح کرد: تا کنون بیش از۹۲ مسجد در این طرح ثبت نام کرده اند و از مهمترین اهداف ما پای کار آوردن تمام مساجد است.

کارشناس قرآنی شهرستان صحنه اظهار کرد: ائمه جماعات با تولید کلیپ یک دقیقه‌ای از فعالیت‌های خود در مسجد در گام اول این مهرواره با عنوان «لبیک» شرکت کنند که تاکنون نیز تعداد زیادی از ائمه جماعات این کلیپ را تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

در دیگر رسانه ها:
خبرگزاری شبستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!