امام روستای مهدی آباد البرز خبر داد؛

حمایت از ۱۱۰ خانواده نیازمند روستایی

حمایت از ۱۱۰ خانواده نیازمند روستایی
مجتبی عظیمی
0
۱۴ مهر ۱۴۰۰

امام روستای مهدی آباد گفت: با اجرای طرح مواسات و همدلی علاوه بر اینکه نیازمندان روستا را در چند دوره پوشش دادیم به نیازمندان شهرک هم جوار روستا نیز در این طرح زیبا توجه داشتیم و مجموعا ۱۱۰ خانواده را تحت حمایت قرار دادیم.
به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت الاسلام آقازاده امام روستای مهدی آباد از توابع استان البرز با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در ایام کرونا از سوی مسجد این روستا اظهار داشت: در ایام کرونا از همان ابتدا به ضدعفونی معابر پرداخته، و همچنین تغسیل اموات کرونایی را انجام می‌دادیم؛ این کار که علاوه بر انجام وظیفه شرعی باعث تسلی خاطر بازماندگان بود.

امام روستای مهدی آباد بیان داشت: با اجرای طرح مواسات و همدلی علاوه بر اینکه نیازمندان روستا را در چند مرتبه پوشش دادیم به وضعیت نیازمندان شهرک هم جوار روستا را نیز در این طرح زیبا رسیدگی شد. ۱۱۰ خانواده را تحت حمایت قرار داده ایم، و به صورت مناسبتی و ادواری به آنها کمک رسانی می کنیم.
وی در ادامه به فعالیت این مسجد در عرصه کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان اشاره کرد و بیان داشت: با همکاری مجموعه های مختلف توانسته ایم جهیزیه برای نوعروسان آماده کنیم.
حجت‌الاسلام آقازاده به بیان فعالیت های خود در ایجاد اشتغال و رایزنی برای پیدا کردن شغل مناسب برای جوانان و نوجوانان بیکار، پرداخت و افزود: همچنین در کانون فرهنگی تبلیغی ما کلاس‌های متنوع فرهنگی و برنامه‌های تفریحی ویژه نوجوانان برگزار می‌شود.


وی یکی از فعالیت‌های نوجوانان مسجدی را مشارکت فعال در برگزاری مراسمات هیئت عنوان کرد و گفت: در ایام اربعین و دهه آخر صفر موکبی توسط این نوجوانان برپا شد که کار جمعی و گروهی آنها را بیش از پیش تقویت کرد.
امام روستای مهدی آباد از تصمیمات و برنامه‌های خود در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب نسبت به ارتقای نهضت خدمت رسانی سخن گفت و بیان داشت: در مهرواره اوج کارگاهی ویژه نوجوانان برای گذراندن اوقات فراغت و خود اشتغالی راه اندازی شد. از سوی دیگر تصمیم داریم با همکاری آموزش و پرورش، در این روستا مدرسه اسلامی داشته باشیم تا موجب رشد و تعالی کودکان و نوجوانان شود.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!