تلاش‌های حجت‌الاسلام پادیر برای محرومیت زدایی از روستا؛

از شناسایی و تأمین ۱۰۰ خانوار نیازمند تا اشتغالزایی و ترک اعتیاد

از شناسایی و تأمین ۱۰۰ خانوار نیازمند تا اشتغالزایی و ترک اعتیاد
مجتبی عظیمی
0
۱۹ مهر ۱۴۰۰

حجت‌الاسلام پادیر گفت: به همت اعضای مسجدامام باقر علیه السلام نیازمندان و فقرای روستا را شناسایی کرده و ماهیانه بسته های معیشتی رابین ۱۰۰ خانوار نیازمندان دارای ایتام و بدسرپرست تقسیم کردیم.
حجت‌الاسلام مراد پادیر روحانی مستقر روستای حیدرآباد از توابع شهرستان ریگان در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بنیاد هدایت، با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در ایام کرونا از سوی مسجد امام باقر علیه‌السلام اظهار داشت: به همت اعضای مسجد نیازمندان و فقرای روستا را شناسایی کرده و ماهیانه بسته های معیشتی را بین ۱۰۰ خانوار نیازمند دارای ایتام و بدسرپرست تقسیم کردیم.
وی منابع کمک های خود به نیازمندان را کمک های خیرین عنوان کرد و گفت: علاوه بر آن از زکات خرما که کشاورزان پرداخت کرده اند نیز در خرید آرد بهره برده ایم و از طریق سازمان تبلیغات نیز کمک هایی در این زمینه شده است.


روحانی مستقر روستای حیدر آباد با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: با شروع سال تحصیلی ۱۲ بسته لوازم التحریر را آماده کرده و بین نیازمندان تقسیم کرده ایم.
حجت الاسلام پادیر در ادامه به فعالیت های این مسجد در عرصه کمک به اهالی روستا و نیازمندان روستا اشاره کرد و بیان داشت: مسجد این روستا که نیاز به مرمت داشته را به همت اهالی تعمیر کرده ایم و بعضی از نیازمندان که منزل‌شان نیاز به تعمیر داشت را نیز ساماندهی کردیم.
شرکت کننده مهرواره اوج از تأمین جهیزیه برای نیازمندان به واسطه خیرین و سازمان تبلیغات خبر داد و گفت: با ثبت نام از زوج‌های جوان و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای آن‌ها علاوه بر اینکه مهارت های لازم را برای شروع زندگی را آموزش دادیم، وسایل لازم جهیزیه آن‌ها را نیز فراهم کردیم.
امام جماعت مسجد امام باقر علیه السلام در زمینه ترک اعتیاد در روستا نیز اقداماتی داشته اند که باعث شده تعدادی از جوانانی که درگیر اعتیاد بودند، موفق به ترک شوند.
وی از تلاش‌هایی که برای اشتغالزایی در روستا صورت گرفته است، گفت و خاطرنشان کرد: با توجه به مهارت و توانایی های جوانان برای هر یک از آنها شغلی را فراهم شد وعلاوه براین تعدادی وام اشتغالزایی را از طرف بنیاد برکت پیگیری کرده ایم تا کمک بیشتری برای اشتغال جوانان شود.

حجت‌الاسلام پادیر به برگزاری مراسمات فرهنگی تفریحی با همکاری با فرمانده بسیج مسجد امام باقر علیه السلام اشاره کرده و افزود: با حضور در مدرسه روستا کلاس‌های قرآن و احکام را برگزار کرده ایم و جلسات حلقه های صالحین را در مسجد تشکیل دادیم.

در دیگر رسانه ها:
وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!