با حضور مدیران کل تبلیغات اسلامی خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی؛

اختتامیه نشست شهید بیاضی زاده در بجنورد برگزار شد

اختتامیه نشست شهید بیاضی زاده در بجنورد برگزار شد
حسین فلاح مراد
0
۲۰ مهر ۱۴۰۰

نشست دوه روزه شهید بیاضی زاده در بجنورد به کار خود پایان داد و از مدیران شهرستانی سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی فعال در مهرواره محله همدل تقدیر به عمل آمد.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، در نشست دو روزه شهید بیاضی زاده از سلسله نشست‌های منطقه‌ای بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی ویژه مدیران محترم شهرستان‌ها، راهیاران و معاونین فرهنگی و مدیران کل سه استان خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی امروز در بجنورد به کار خود پایان داد.

در روز نخست آموزش گعده داری و ارزیابی از سوی حجج اسلام رسول عارفی زاده و مجتبی رضایی و همچنین ارائه مسئله امامت و راهیاری از سوی حجج اسلام سیدناصرمیرمحمدیان و رضا غلامی برگزار شد. سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد از دیگر برنامه‌ها بود.

دومین روز با ارائه حجت الاسلام امید محلاتی با موضوع بوم راهیاری آغاز شد در ادامه کارگاه‌های بوم راهیاری و در نهایت ارائه بوم‌ها و بلافاصله مراسم اختتامیه نشست برگزار شد.

حجت الاسلام میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در مراسم اختتامیه اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی باید مدل ولایت را در لایحه های میانی تسری دهیم و باید نرم افزارهای امامت در محله تولید شود.

وی با تأکید بر اینکه امامت را به عنوان نرم افزار مدیریت جامعه باید به کار برده شود، گفت: ما در حال تجربه تمدنی هم در لایه میانی و هم لایه کلان هستیم. همان‌گونه که امام(ره) یک علم جدید به دست گرفتند و در حوزه ولایت فقیه وارد شدند، ما نیز در جامعه پردازی باید وارد شویم.

مدیرعامل بنیاد هدایت در تعریف جامعه پردازی گفت: تحقق این امر به جریان افتادن حکمرانی در محلات؛ این یک مدل جدیدی است که ترسیم شده و ما در ابتدای کار هستیم.

حجت الاسلام حمید رفیعی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در پایان مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری این نشست، از ثمرات و برکات این کارهای مخلصانه گفت.

در پایان از برخی مدیران شهرستانی سه استان که در مهرواره محله همدل فعالیت ویژه‌ای داشتند، تقدیر به عمل آمد که در ادامه اسامی آنها می‌خوانید:

حجت الاسلام ناصر هدایتی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد

حجت الاسلام مجید بداریه، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان

حجت الاسلام حجت شیرمحمدیان، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان گرمه

حجت الاسلام علی رضایی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان اسفراین

حجت الاسلام سیدعباس موسوی جاجرمی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان جاجرم

حجت الاسلام محمد حسین صداقتی خلیل آباد، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر

حجت الاسلام محمد قناعت، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان طبس

حجت الاسلام احمد علیپور، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان قاین

حجت الاسلام حسن صفری، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه

حجت الاسلام ابوالقاسم لطفی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان بیرجند

حجت الاسلام احمد اسماعیلی، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه

در دیگر رسانه‌ها:

خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!