شرکت کننده مهرواره اوج مطرح کرد؛

کار فرهنگی؛ اولویت مساجد در پاسخ به شبیخون دشمن

کار فرهنگی؛ اولویت مساجد در پاسخ به شبیخون دشمن
مجتبی عظیمی
0
۲۵ مهر ۱۴۰۰

امام جماعت مسجد شهرک شهدای سپیدان گفت: با توجه شبیخون فرهنگی دشمن، رسیدگی به مسائل و برنامه‌های فرهنگی را اولویت کار مساجد معرفی کرد.

حجت الاسلام علیرضا نظری فرد با اشاره به اقدامات و خدمات مسجد شهرک شهدای شهرستان سفیدان استان فارس، اظهار داشت: با توجه به حمایت بنیاد علوی کمک های معیشتی در قالب ۵۰۰ کیلو مرغ و پخت غذای گرم در عید غدیر به تعداد ۱۰۰۰ پرس در دو سال متوالی و همچنین ذبح گوسفند در عید قربان و به همراه تهیه ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی اجرای برنامه های مناسبتی و فرهنگی را از دیگر برنامه های مسجد دانست و تصریح کرد: با تشکیل گروه های جهادی و استقرار برخی از آنها در ورودی شهر به منظور ضد عفونی و تعدادی در بیمارستان شهر برای کمک به کادر درمان و گروهی نیز در آرامستان ها جهت تغسیل و تدفین اموات کرونایی به خدمات رسانی پرداختند.

امام جماعت مسجد شهرک شهدای سپیدان با بیان اقدامات اشتغال زایی این پایگاه عنوان کرد: با معرفی تعدادی از افراد متقاضی به کمیته امداد امام خمینی(ره) و بانک ها جهت دریافت وام شرایط ایجاد اشتغال فراهم شد.

این شرکت کننده مهرواره اوج وجود شرکت ها و کارخانه های صنعتی را موهبت بزرگی برای این شهر معرفی کرد و یادآور شد: بسیاری از مشاغل تحت تأثیر شرایط کرونایی از رونق افتادند که شرکت های صنعتی نیز از این قاعده مستثنی نبودند که با عنایت خداوند با بهبودی شرایط مطلوب خواهد شد.

حجت الاسلام نظری فرد با اشاره به فعالیت های فرهنگی در مناسبت های مختلف خاطرنشان کرد: متناسب با مناسبت های دهه ولایت و کرامت محرم و صفر و دفاع مقدس و… برنامه هایی اجرا و بسته های معیشتی نیز بین نیازمندان توزیع شد.

وی برنامه های فرهنگی را در اولویت فعالیت های مساجد دانست و افزود: با توجه به فرموده رهبری در این خصوص که دشمن شبیخون فرهنگی به راه انداخته ‌است رسیدگی به مسائل و برنامه های فرهنگی را اولویت کار مساجد معرفی کرد؛ بنابراین برای تحقق و لبیک به فرمایش رهبری در بحث برنامه مهرواره اوج، بستر همکاری فعالیت فرهنگی و تبلیغی تعداد ۶۳ مسجد را نیز در این راستا به ثبت رساندند.

قربانی کردن ۱۴ رأس گوسفند در نیمه شعبان، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، طبخ هزار پرس غذا در عید غدیر و اطعام عموم مردم و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از دیگر فعالیت‌هایی است که به همت او و مردم انجام شده است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!