به همت امام مسجد ثارالله رقم خورد؛

تهیه ۸۰۰ پک کامل لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند

تهیه ۸۰۰ پک کامل لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند
مجتبی عظیمی
0
۲۶ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام اقبالی گفت: اهدای ۸۰۰ بسته کامل لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و تهیه چندین دستگاه اکسیژن ساز از جمله خدمات مسجد ثارالله است.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام مهدی اقبالی امام محله مسجد ثارالله شهرستان لارستان استان فارس و شرکت کننده در مهرواره اوج با اشاره به اهمیت خدمات مساجد اظهار داشت: اهدای ۸۰۰ مورد پک کامل لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند یکی از خدمات قابل توجهی است که در ایام بازگشایی مدارس انجام شد.
وی در راستای طرح لبیک به مطالبه رهبر معظم انقلاب در زمینه اوج گیری خدمت رسانی مساجد تصریح کرد: در دسترس نبودن کپسول اکسیژن یکی از مشکلاتی بود که در ایام کرونا گریبان گیر مردم این منطقه شد که با اختصاص هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیون تومان موفق به تهیه و خریداری تعدادی دستگاه اکسیژن ساز شدیم که به خانواده های درگیر با کرونا امانت داده می شد و بعد از حصول بهبودی خانواده دیگری از آن بهرمند می شدند.
به گفته حجت الاسلام اقبالی علاوه بر برنامه های مناسبتی و فرهنگی مساجد، خدمات بسیاری چون اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، تهیه بسته های معیشتی به تعداد بیش از ۵۰۰ مورد، تهیه پوشاک و البسه مورد نیاز افراد کم برخوردار در ایام نوروز و اهدای کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی به ۴۰ خانوار و مواردی از این قبیل از خدمات مساجد در روزهای کرونایی بود.
وی ارائه خدمات مشاوره ای را از مهم ترین برنامه های این مسجد دانست و گفت: کارگاهی با مضمون آسیب های اجتماعی به ویژه در فضای مجازی راه اندازی شد که با استقبال بسیاری مواجه بود.
امام محله مسجد ثارالله ارائه خدمات پزشکی در شب های قدر و دهه محرم و برگزاری مسابقات و سرگرمی های مختلف و بی نظیر ویژه کودکان و تشکیل گروه سرود خیابانی را از جمله خدمات این مسجد معرفی کرد.
وی وجود زیرساختی مناسب را در رسیدن به محوریت مساجد مؤثر  دانست و گفت: شناسایی و بررسی وضعیت معیشت مردم باید در اولویت قرار گیرد و ازدواج آسان نیز باید سرلوحه کارها باشد تا مشکلات مردم تا حدی حل شود.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!