نیم نگاهی به اقدامات امام محله شهرک ارم؛

از کمک به ساخت مجتمع فرهنگی تا تولید ماسک و کمک به نیازمندان

از کمک به ساخت مجتمع فرهنگی تا تولید ماسک و کمک به نیازمندان
مجتبی عظیمی
0
۲۶ مهر ۱۴۰۰

حجت الاسلام سعید روستایی گفت: دو و نیم میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مجتمع فرهنگی حجت تخصیص یافت و در کنار این کمک مردمی و خیرین بسیار مؤثر بود.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام سعید روستایی امام محله شهرک ارم شهرستان فردیس با اشاره به اهمیت محوریت مساجد اظهار داشت: با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین، هزینه ای بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان به ساخت مجتمع فرهنگی حضرت حجت اختصاص یافت که این اقدام با ورود تعدادی از گروه های جهادی به مرحله اجرا رسید.
امام محله شهرک ارم با بیان خدمات مسجد تصریح کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی همزمان با مناسبت های مختلف، برپایی کلاس های آموزش قرآن و اهدای بسته های معیشتی و پک های بهداشتی به صورت ماهانه به بیش از ۱۵۰ مورد از خدمات مسجد حجت ابن الحسن(عج) بوده است.
وی تولید ماسک را یکی دیگر از خدمات مسجد حضرت حجت بن الحسن(عج) دانست و عنوان کرد: تولید و توزیع تعداد ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه به صورت رایگان، میان اقشار کم بضاعت جامعه و بیماران نیازمند و صاحبان مشاغل پر خطر از خدمات بسیار ارزشمند این مسجد است.
به گفته حجت الاسلام روستایی با اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی و مراجعه به درب منازل بیماران کرونایی اقدامات خوبی اعم از رسیدگی به وضع بیماران، خرید دارو و مایحتاج خانواده های بی بضاعت در این راستا صورت گرفت.
وی ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره ای جهت رفع دعواها و منازعات و اختلاف های خانوادگی را نیز از اقدامات مهم مسجد حجت بن الحسن(عج) معرفی کرد.

 

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!