تشکیل گروه جهادی خاص؛ 

جهادگرانی که به صورت رایگان به تعمیر لوازم خانگی نیازمندان می پردازند

جهادگرانی که به صورت رایگان به تعمیر لوازم خانگی نیازمندان می پردازند
مجتبی عظیمی
0
۲۷ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام شریبی گفت: یک گروه جهادی خاص با حرکت خودجوش مردمی ایجاد شد و تعمیرات لوازم خانگی نیازمندان در دستور کار این گروه قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام نصرالله شریبی امام روستای چاه سالم از توابع شهرستان امیدیه استان خوزستان با اشاره به برنامه های خود در مسجد باب الهدی اظهار داشت: با توجه به پیک متغیر بیماری کرونا گروهی را برای تهیه غذای گرم و آماده و حتی مواد غذایی خام برای سالمندانی که نیازمند یاری هستند، تشکیل دادیم تا خدمات بهتری را به اقشار کم بضاعت روستا ارائه دهیم.
وی استفاده از ظرفیت افراد توانمندی که در زمینه تحصیلی دانش آموزان تمایل به همکاری داشتند را مغتنم شمرد و تصریح کرد: در ایام کرونا برای بازنماندن از تحصیل عده ای از دانش آموزان گروه علمی تشکیل دادیم تا دانش آموزان دختر و پسر در درس های عربی، زبان انگلیسی و ریاضی بهتر تقویت شوند.
امام روستای چاه سالم از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: بسته های معیشتی با کمک های مردمی خیرین در قالب ۸ مرحله ودر هر مرحله حدود ۵۰ تا ۷۰ بسته در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
این شرکت کننده اوج تشکیل گروه جهادی خاص در زمینه تعمیر لوازم منزل را به صورت کاملا خودجوش اتفاق خوبی قلمداد کرد و یادآور شد: این گروه نسبت به فعالیت های تعمیراتی منزل و وسایل گرمایشی و سرمایشی که دچار مشکل می شود با هزینه خود به صورت ماهانه تعمیراتی انجام می دهند.
به گفته حجت الاسلام شریبی پیگیری امورات مسجد در برگزاری مراسمات و مناسبت های مختلف در فضای باز آن هم با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر اقدامات این روحانی و دیگر فعالینی است که او را در کارهای مسجد یاری می کنند.
وی پیگیری موضوع عمران و آبادانی روستایی را مهم تلقی کرد و افزود: با همکاری کمیته امداد بحث کارگاه پرورش قارچ در روستا راه اندازی شد که با خود اشتغالزایی در پی داشت؛ همچنین سرایداری و نگهبانی مجتمع کارگاهی و تهیه ابزاری برای فروش محصولات از اقدامات این حوزه بود.
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!