مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره:

مهرواره اوج و همدل تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

مهرواره اوج و همدل تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد
مجتبی عظیمی
0
۲۷ مهر ۱۴۰۰

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره گفت: مهرواره اوج و همدل تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و فعالیت مساجد را از درگیری با روزمره گی ها دور ساخت.
حجت الاسلام سلطان علی ناظری در گفتگو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، با اشاره به اقداماتی که در راستای‌ طرح مهرواره اوج انجام شد اظهار داشت: همزمان با بازگشایی مدارس پک های لوازم‌التحریر شامل کیف و نوشت افزار که هریک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان بود، بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد؛ همچنین توزیع ۱۲۰ بسته گوشت ۲ کیلویی را که از محل نذورات مردمی بود در محله داشتیم.
مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی بدره در زمینه ایجاد اشتغال تصریح کرد: برای افرادی که شغل خود را به هر دلیلی از دست داده بودند با ایجاد تسهیل گری شرایط دریافت وام را فراهم کردیم که در این میان تعدادی به کمیته امداد و مؤسسه کارآفرینی امید معرفی شدند.
وی با بیان دیگر اقدامات و فعالیت های مسجد جامع بدره خاطر نشان کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی، پک های بهداشتی و پخت غذای گرم از دیگر اقدامات ما در این مسجد بود؛ همچنین مبلغ ۳۰ میلیون تومان نیز از بین خیرین جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.
حجت الاسلام ناظری مهرواره اوج و همدل را برای تبدیل تهدید ها به فرصت مغتنم دانست و اظهار داشت:این طرح در عمل فعالیت مساجد را از نوعی درگیری با روزمره گی ها دور ساخت.
وی اجرای این طرح را فرصتی خواند تا نسبت به امورات و مشکلات مردم بی تفاوت نباشیم و گفت: در مجموع ۲۱ مسجد به همراه ۵ امام جماعت داریم که تمامی مساجد فعال ما در این طرح مشارکت کردند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!