با همت امام روستای دهنو مقیمی انجام شد؛

کلنگ زنی مدرسه و ساخت حسینیه

کلنگ زنی مدرسه و ساخت حسینیه
مجتبی عظیمی
0
۲۸ مهر ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام کیوانفر امام روستای دهنو مقیمی است که با کمک خیرین و مردم توانسته کلنگ مدرسه ۶ کلاسه را بر زمین بزند و حسینیه روستا نیز ساخته شده است.
به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام کیوانفر روحانی مستقر روستای دهنو مقیمی شهرستان رستم از توابع استان فارس با اشاره به فعالیت های خود در مسجد صاحب الزمان (عج) اظهار داشت: به همت مردم و کمک خیرین خانواده های کم درآمد را شناسایی و به آنها سرکشی کردیم و کمک های نقدی و بسته های معیشتی را در ۱۲ مرحله به دست آنها رساندیم که در هر مرحله بسته های معیشتی بین ۲۰۰ خانواده که ارزش هرکدام از این سبدها معادل ۴۰۰ هزار تومان بود را بین نیازمندان تقسیم کردیم.
این شرکت کننده مهرواره اوج از فعالیت های عمرانی خود گفت و بیان کرد: با همت مردم اقدام به ساخت حسینیه کردیم. همچنین پیگیری واگذاری زمین خانه عالم و کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه از دیگر کارهایی بود که در روستای دهنو انجام گرفت.
حجت الاسلام کیوان فر در زمینه فعالیت های فرهنگی خود اظهار داشت: در ایام محرم و صفر اقدام به برگزاری مجالس روضه خانگی و همچنین ایستگاه سلامت در روستا کردیم.
امام روستای دهنو مقیمی در تأمین جهیزیه برای نو عروسان نیز فعالیت هایی داشته و بیان کرد: توانستیم برای ۶ نو عروس کمک نقدی داشته باشیم تا بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند.
روحانی مستقر روستای دهنو مقیمی از تشویق جوانان به سمت خوداشتغالی خبر داد و اظهار داشت: پیگیر ایجاد اشتغال برای جوانان روستا بوده ایم هرچند یک تولیدی کفش در روستا داشتیم که متأسفانه با مشکلاتی رو به رو شد و مجبور به تعطیل کردن آن شدیم. البته اگر این مشکلات حل شود موقعیت مناسبی برای جوانان فراهم می شود.
حجت الاسلام کیوان فر گریزی هم به فعالیت های خود در زمینه جلوگیری از آسیب های اجتماعی زد و بیان کرد: توانستیم برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی مانند طلاق کارگاه‌هایی برگزار کنیم و افراد را شناسایی کرده و از آنها خواستیم در این کارگاه ها شرکت کنند و مهارت های لازم را کسب کنند.
 
نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!